English

شکل‌گیری ستاد دیه یکی از سنت‌های حسنه انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شکل‌گیری ستاد دیه یکی از سنت‌های حسنه انقلاب اسلامی بوده است.

شکل‌گیری ستاد دیه یکی از سنت‌های حسنه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم جشن گلریزان که در اداره‌کل زندان‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: حضور خیران و انسان‌های نیکوکار در این مراسم و با این نیت خیری که گرد هم آمدند بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری به همراه داشت، اضافه کرد: یکی از سنت‌های حسنه انقلاب اسلامی شکل‌گیری ستاد دیه بوده که سال‌های سال با هدف دستگیری از زندانیان غیرعمد تشکیل شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: همه افراد خاطی و مقصر نیستند بلکه برخی افراد به دلایل پرداخت نفقه و مهریه گرفتار زندان شدند.

این مسوول یادآور شد: اینکه افراد خیر در این ماه مبارک دور هم جمع شدند تا غم را از چهره نیازمندان از بین ببرند بسیار مهم بوده و جای قدردانی دارد.

طبرسی تصریح کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ثروتمندان از حال نیازمندان دستگیری می‌کنند که بسیار ارزشمند است.

وی با تأکید بر اینکه لذت کار خیر نصیب هر فردی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم خروجی این مراسم آزادی ۴۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و یا بخش اعظمی از آنها باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران نیز در ادامه این مراسم، اظهار کرد: کمک‌های خیران در حقیقت حمایت از خود بوده بلکه در حقیقت کمک به خودمان است که اگر این نگاه را نداشته باشیم واقعاً خسارت است.

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد گفت: این معامله تنها با خداوند است که اگر برای خشنودی غیر خدا باشد فانی است که امیدواریم خداوند توفیق دهد خداشناس باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه