English

اجرای هر طرح دریا برای شهرداری رویان ۳۵۰ میلیون تومان هزینه داشت

شهردار رویان گفت: در سال گذشته اجرای هر طرح دریا برای شهرداری 350 میلیون تومان هزینه داشت.

اجرای هر طرح دریا برای شهرداری رویان 350 میلیون تومان هزینه داشت

به گزارش خبرگزاری موج، احمد توکلی در جلسه ساماندهی دریا که با حضور اعضا در فرمانداری نور برگزار شد، اظهار کرد: طرح دریای رویان در محل پلاژ شهرداری این شهر برپا می‌شود که امسال با تغییر بهره‌بردار بازپیرایی هم انجام شد.

وی افزود: پوشش طرح نیز با فایبرگلاس انجام و در محوطه پلاژ برج نوری نصب شد و همچنین با عقب‌نشینی آب 15 اصله تیر برق روشنایی نیز در ساحل نصب شده و مشکلی وجود ندارد.

شهردار رویان بیان کرد: مناطقی هم برای استقرار ناجیان غریق در نظر گرفته شد و استخرهای کوچک برای استفاده کودکان در محل طرح‌ها نیز ایجاد می‌شود.

شهردار رویان ادامه داد: علاوه بر طرح پلاژ در انتهای بلوار شهید بهشتی یک طرح برای آقایان اجرا می‌شود و یک طرح نیز در مجموعه فردوس برپا است.

توکلی از فعالیت ایستگاه قایقرانی در دو منطقه ساحلی رویان و یک کلوپ ورزش‌های دریایی تحت نظارت خبر داد و گفت: در سال گذشته طرح دائمی شنا پیشنهاد شد که همچنان در انتظار تائید و اعتبار است.

سید مجید موسوی شهردار نور نیز در این جلسه از افزایش مساحت طرح خبر داد و گفت: به دنبال افزایش کمیت طرح همراه با کیفیت بالاتر هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نور نیز در این جلسه از به‌کارگیری 76 ناجی در سواحل این شهرستان خبر داد و افزود: تعدادی از این ناجیان از اول خرداد مستقر شدند و 30 ناجی هم در حال آموزش و سنجش آمادگی جسمانی هستند.

قهرمان کلیج بیان کرد: ساعات کار ناجیان از 8 صبح تا 8 شب است و فعالیت آنان در ساعات پایانی شب تعریف‌شده نیست و مشکلات حقوقی دارد و این در حالی‌است که در پرداخت حقوق ناجیان همچنان مشکلات وجود دارد.

وی گفت: برخی از مجتمع‌ها برای اجرای طرح و استفاده از ناجیان همچنان مخالفت می‌کنند که مسوولیت هرگونه اتفاق احتمالی به عهده مدیران آنهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه