English

تعیین ۲۱۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه در قائم شهر

فرماندار قائمشهر گفت: تعداد 213 شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است .

تعیین 213 شعبه اخذ رای برای انتخابات 29 اردیبهشت ماه در قائم شهر

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی محمدی بیان کرد: از این تعداد 88 شعبه مربوط به شهر قائمشهر ، 8 شعبه مربوط یه شهر ارطه و مابقی مربوط به حوزه روستایی است.

وی ادامه داد : تعداد 2 شعبه سیار برای جمع آوری آرای رای دهندگان در این شهرستان پیش بینی شده است.

فرماندار قائم شهر اضافه کرد: در هر شعبه اخذ رای در سطح شهرستان 8 نفر اعم از عوامل اجرایی شعبه اخذ رای، نماینده فرماندار، بازرس، کاربر یارانه و همچنین 7 نفر در روستاها کار را برعهده دارند.

به گفته محمدی در همه شعبات اخذ رای از یک نماینده فرماندار استفاده می شود و تنها در 10 شعبه حساس از 2 نماینده فرماندار استفاده خواهد شد.

وی گفت که تمهیدات لازم از نظر پشتیبانی و اموزش برای این شهرستان مهیا شده است و طی برگزاری کلاس آموزشی برای عوامل اجرایی در این شهرستان اموزش لازم را فراگرفته اند.

فرماندار قائمشهر افزود : انتخابات در این شهرستان با همدلی برگزار خواهد شد و تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا با رعایت قانون شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

تعداد کل داوطلبین شوراها در این شهرستان 115 نفر و در شهر ارطه 21 نفر است که با هم به رقابت می پردازند.

29 اردیبهشت ماه سال جاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور هم زمان در سراسر کشور برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه