English

آلوچه نوبرانه گرانترین میوه بازار مازندران

قیمت آلوچه در بازار به 100 هزار تومان رسید البته در روزهای قبل قیمت این میوه بیشتر بوده است.

آلوچه نوبرانه گرانترین میوه بازار مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، بالا بودن قیمت میوه‌های نوبرانه موضوعی است که همواره با آن مواجه هستیم که با عرضه میوه به بازار شاهد روند کاهشی قیمت این محصولات هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در این‌باره اظهار کرد: امروز قیمت آلوچه کاشان 85هزار تومان و آلوچه محلی 50 هزار تومان است.

امیرحسین فخرآوران بیان کرد: روزهای گذشته قیمت آلوچه بالاتر بوده که طی روزهای آینده نیز با روند کاهشی قیمت این میوه در بازار مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میوه در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و مشکلی نیز در میزان عرضه میوه‌ها در بازار وجود ندارد، تصریح کرد: امروز قیمت پیاز و سیب‌زمینی یک‌هزار و 700 تومان، خیار 2 هزار، گوجه 3 هزار، کیوی 4 هزار و 500، سیب سفید 5 هزار و 500 و سیب قرمز 5 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران یادآور شد: فروشندگان باید با دریافت سود 20 تا 30 درصدی محصول میوه را در بازار به فروش برسانند و دریافت سود بیشتر تخلف محسوب شده و با این موضوع به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران نیز اظهار کرد: در حال حاضر آلوچه محصولی نوبرانه است و قیمت آن در بازار میوه تأثیری ندارد.

محمدرضا شعبانی با بیان اینکه حجم خرید مردم کم است، افزود: از نظر قیمت نیز در سبد میوه‌ای خیلی اهمیت ندارد.

وی ادامه داد: به مرور زمان شاهد کاهش قیمت این محصول خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه