English

آغاز نام‌نویسی بیمه تکمیلی نویسندگان و هنرمندان لرستان

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان این استان آغاز شد.

آغاز نام‌نویسی بیمه تکمیلی نویسندگان و هنرمندان لرستان

به گزارش خبرگزاری موج، فرید رحمتی افزود: اعضای صندوق اعتباری هنر در استمرار خدمات بیمه درمان تکمیلی اعضاء و بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه ایران در سراسر کشور می‌توانند تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی صندوق اعتباری هنر به نشانی www. honarcredit. ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی اقدام کنند.

وی گفت: دارا بودن بیمه پایه و عضویت در صندوق اعتباری هنر، شرط اصلی ثبت نام بیمه درمان تکمیلی است، با این وجود متقاضیان با داشتن بیمه پایه که شرایط لازم برای عضویت را نیز دارند پس از طی مراحل عضویت، می توانند از خدمات بیمه درمان تکمیلی بهره مند شوند.

رئیس اداره امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان کرد: اعضای صندوق با پرداخت حدود ۳۵ درصد از حق بیمه کل، مشمول بهره مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی می شوند و مابقی هزینه بر عهده صندوق خواهد بود.

رحمتی گفت: اعضای صندوق که از طرح بیمه درمان تکمیلی استفاده می کنند می توانند بعد از اتمام زمان ثبت نام بیمه تکمیلی صندوق اعتباری هنر، برای دریافت هزینه های پزشکی در تهران به ساختمان مرکزی صندوق اعتباری هنر و در استان ها به شعب پرداخت خسارت بیمه ایران مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر