سرخط خبرها
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرارگرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد

سلب تابعیت از شیخ قاسم، توهین بزرگی به مردم و علمای بحرین است

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم را توهین بزرگی به مردم و علما و روحانیت بحرین دانست.

lY3HuuUbZIbp
به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور، ضمن محکومیت اقدام رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین اظهار داشت: آنچه این روزها در بحرین اتفاق افتاده در واقع در تداوم همان جنایات بسیاری است که رژیم آل خلیفه در این کشور علیه مردم، علما، فرهیختگان و مخالفان خود در طول سال های اخیر انجام داده است. وی افزود: از این رو این رفتار اخیر نیز چندان دور از انتظار نبود که شخصی همچون آیت الله شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت کنند و در واقع با این کار سخیف و گستاخانه خود به مردم، روحانیون و علمای بحرینی و به طور کلی همه کسانی که مدافع حقوق انسانی و اسلامی مردم بحرین هستند، توهین کردند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: ما در روزهای اخیر پس از این واقعه مشاهده کردیم که در نزد دانشمندان و علما و مسلمین و مردم بحرین و سایر کشورها و بزرگان دینی این حرکت آل خلیفه محکوم شده است. وی اضافه کرد: جالب این که آش این قدر شور شده که حتی صدای اعتراض حامیان رژیم بحرین را نیز در آورده است و آن ها نیز نسبت به محدودیت های شدید دولت بحرین نسبت به مخالفان خود ابراز انتقاد کرده اند. حجت الاسلام و المسلمین محمودرضا جمشیدی بیان داشت: جای بسی تامل است که شیخ قاسم را که در سال ۱۹۷۱ جزو مجلس موسسان بحرین بوده و دارای یک ریشه و سابقه طولانی در حتی تاسیس نظام و دولت بحرین است را این گونه سلب تابعیت می کنند. وی اظهار داشت: البته تاریخ به خوبی نشان داده که هر چه این جنایات بیشتر شود زمان پایان عمر رژیم آل خلیفه و همه کسانی که حکومت خود را بر خون مردم بی گناه و به دور از آرای عمومی استوار کرده اند نزدیک و نزدیک تر می شود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه