English

دادستان کل کشور:

انتخابات در ایران کاملاً مردمی است

دادستان کل کشور ابراز داشت: ملت بزرگ ایران کاندیداهای انتخاباتی را فرزندان خود و فرزندان همین کشور می‌دانند. لذا مردم این بار هم با درک درست شرایط در انتخابات حضور پررنگی داشته و قطعاً دشمن را مأیوس خواهند کرد.

انتخابات در ایران کاملاً مردمی است
به گزارش خبرگزاری موج

، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور با تشریح اهمیت حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیش رو، برگزاری انتخابات را جلوه‌ای از اقتدار کشور دانست و گفت: رؤسای ستادهای پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی در ایام متصل به انتخابات، فعالیت‌های نظارتی خود را تشدید کنند تا این امر سرنوشت‌ساز به نحو صحیح و خوبی انجام شده و مردم بتوانند از حق شرعی و قانونی خود بدون دغدغه بهره‌مند شوند.

 

دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هراس دارد

رئیس ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی کشور عنوان کرد: همانطور که می‌دانیم دشمن از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی هراس داشته و دارد. نشانه این ترس هم تلاش بی‌وقفه دشمن در ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم عزیز ایران است تا بتواند به هر طریقی مردم را از حضور گسترده در انتخابات دلسرد و بی‌رغبت کند.

وی تصریح کرد: اما دشمنان این کشور بدانند که مردم ایران به یک رشد و آگاهی سیاسی بالایی رسیده و به اقتدار و عزت و پرچم مقدس کشورشان تعصب و حساسیت دارند. لذا هر جا دشمن تلاش کرده است که مردم را از صندوق‌های رأی دور کند مردم با حضور گسترده‌تر و با شکوه‌تر خود برنامه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و حضور کم نظیر ایشان در جشن بزرگ ۲۲ بهمن امسال یک نمونه از هزاران نمونه مردمی بودن این نظام است.

 

انتخابات در ایران کاملاً مردمی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام تلاش دشمن در بدبین کردن مردم برای عدم حضور در انتخابات متمرکز شده است، در حالی که ملت بزرگ ایران کاندیداهای انتخاباتی را فرزندان خود و فرزندان همین کشور می‌دانند. لذا مردم این بار هم با درک درست شرایط در انتخابات حضور پررنگی داشته و قطعاً دشمن را مأیوس خواهند کرد. چرا که می‌دانند که آمریکا و اسرائیل و هم‌پیمانان آنها دلسوز ایران نبوده و به نفع مردم و خواسته مردم توجهی ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه