English

اسماعیلی خبر داد؛

صدور قرار تامین و ممنوع الخروجی برای متهمان پرونده فایل صوتی ظریف

اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده فایل صوتی ظریف گفت: پرونده تشکیل شده و افراد متعدد این پرونده به عنوان مطلع تحقیق شده و آن‌هایی که متهم بودند ممنوع از خروج شدند.

صدور قرار تامین و ممنوع الخروجی برای متهمان پرونده فایل صوتی ظریف

به گزارش خبرگزاری موج، چهل و پنجمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه‌شنبه بیست و پنجم خرداد ماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده فایل صوتی ظریف گفت: پرونده تشکیل شده و افراد متعدد این پرونده به عنوان مطلع تحقیق شده و آن‌هایی که متهم بودند ممنوع از خروج شدند و برای برخی قرار تامین صادر شده و تحقیقات در ارتباط با این موضوع درحال انجام است.

سخنگوی قوه قضائیه درباره رای دیوان عالی کشور و وقف جنگل‌های آق مشهد گفت: این پرونده رسیدگی شده بود و با گزارش رئیس دادگستری اعاده ماده ۴۷۷ شد و رای موقوفه بودن این جنگل نقض شد و پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و هنوز رای ابلاغ نشده است.

اسماعیلی درباره پرونده تعاونی فرشتگان گفت: این پرونده کثیر الشاکی است و به شعبه ویژه رسیدگی اخلال در نظام اقتصادی ارسال شده و خوشبختانه به موازات کار قضایی سعی می‌کنیم اموال را شناسایی کنیم و استرداد طلب طلبکاران را انجام دهیم و بانک مرکزی همکاری‌های خوبی داشته و خط اعتباری ۵ هزار میلیارد تومانی تخصیص داده است و از محل این خط اعتباری تسویه مطالبات طلبکاران انجام شده و تقریبا ۱۹۰ مورد از طلبکاران بزرگ باقی مانده و نسبت به تسویه مطالبات این افراد اقدام می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه