English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین :

۶۸ روستای استان قزوین ظرف یکسال گذشته از نعمت گاز بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر تحقق دو برابری برنامه‌های این شرکت در سال گذشته، بیان کرد: ۶۸ روستای استان ظرف یکسال گذشته از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

۶۸ روستای استان قزوین ظرف یکسال گذشته از نعمت گاز بهره‌مند شدند
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: برنامه‌های این شرکت در سال گذشته جهش محسوسی داشت، به‌گونه‌ای که ۶۸ روستای استان ظرف یکسال از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند و هم‌اکنون طرح پروژه گازرسانی به ۶۱ روستا در دست اجراست.

وی گفت: در سال گذشته ۴۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده که با این مقدار شبکه‌گذاری بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ مشترک از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و این رقم معادل ۱۱ درصد کل سنوات قبل از دولت سیزدهم است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین تأکید کرد: سال گذشته ۲۰۶ واحد صنعتی استان گازدارشده که شمار مشترکین صنعتی استان را به ۴۰۳۰ می‌رساند.

این مسئول گاز مصرفی استان در سال ۱۴۰۲ را حدود ۵ میلیارد متر مکعب اعلام کرد و گفت: از این مقدار ۲ میلیارد و ۶۸ هزار مترمکعب سهم نیروگاه شهید رجایی است.

گفتنی است تعداد مشترکین گاز طبیعی در کل استان بیش از ۴۹۳ هزار مشترک است و تاکنون در سطح استان ۸ هزار و ۳۷۴ کیلومتر شبکه‌گذاری انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه