English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

ایجاد رفاه برای مردم مهم‌ترین اولویت دولت انقلابی است

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین به همراه مدیر بهره‌برداری، رئیس روابط عمومی و رئیس اداره گاز شهرستان آبیک در دیدار با امام جمعه شهرستان آبیک، ایجاد رفاه برای مردم را مهم‌ترین اولویت دولت دانست‌.

ایجاد رفاه برای مردم مهم‌ترین اولویت دولت انقلابی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در این دیدار گفت:در سفر رئیس جمهور محترم به استان گازرسانی به ۱۳۳ روستا به شرکت گاز تکلیف شد که ما با تلاش همکاران توانستیم ۹۰ روستای استان را ظرف یکسال گازرسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارهای مطالعاتی و فنی روستاهای باقیمانده نیز انجام شده از گازدار شدن این روستاها در سال جاری خبر داد و افزود: میزان فعالیت شرکت گاز در سال گذشته ۵ برابر سنوات گذشته بوده و مهمترین دستاورد آن این است که مجموعه توانست کار ۵ سال عادی را با هزینه‌های سال ۱۴۰۲ به اتمام برساند و این صرفه‌جویی بزرگی در هزینه‌های دولت است‌.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین مدیران جوان شرکت گاز را معجزه‌ کنندگان اصلی کار دانست و گفت: طبق مصوبه دولت در بخش مسئولیت اجتماعی توانسته‌ایم به خانواده‌های تحت‌پوشش نهادهای حمایتی خدمات رایگان اعم از حق رایگان برخورداری از انشعاب لوله کشی، لوله‌کشی رایگان گاز به منازل آنها و تعرفه‌ رایگان گاز ارائه دهیم.

امام جمعه آبیک نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات شرکت گاز، ارائه خدمات رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی را اقدام ارزشمندی در جهت توجه به اقشار آسیب پذیر برشمرد.

حجت‌الاسلام روحانی همچنین با تاکید بر فرمایشات فرمایش امام راحل‌ و مقام معظم رهبری اظهار داشت: مدیدان دستگاه‌ها باید با اعلام گزارش عملکرد مطلوب خود به مردم، خدمات نظام را اطلاع‌رسانی کنند.

وی اضافه کرد: تریبون نماز جمعه متعلق به مدیرانی است که بخواهند از آن طریق خدمات خود و دستگاه تحت مدیریت خود را اطلاع‌رسانی کرده و جهاد تببین را ادامه دهند‌.

امام جمعه آبیک در پایان به پاس قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان قزوین یک جلد قرآن کریم  به مدیرعامل این مجموعه اهدا کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه