English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خبرداد:

تردد ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو در استان قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان پنجمین روز از سال جدید عبور و مرور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو توسط دستگاه‌ های تردد شماررا در این استان ثبت کرده اند.

تردد ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو در استان قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در این باره اظهارداشت: با نصب ۴۰ دستگاه سامانه تردد شمار در راه‌های اصلی، بزرگراه و آزادراهی این استان، زمینه ثبت تعداد ترزددها میها شده است.

وی بیان کرد: تا پایان پنجمین روز از سال جدید تعداد ۱۰ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۹۸ دستگاه خودرو از مسیر‌های ارتباطی استان عبور کردند و این تعداد تردد ثبت شد.

حق لطفی افزود: دستگاه‌های تردد شمار استان همچنین در روز گذشته تردد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۶۱ دستگاه خودرو را ثبت کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

 وی گفت: جا به جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر نیز از ۲۵ اسفنده ماه سال گذشته تا پایان پنجم فروردین ماه امسال نشان می دهد بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۰۵ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری ها در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به آغاز دور دوم سفر‌های نوروزی، یادآورشد: از آنجا که در فصل بهار قرار داریم و با توجه به وضعیت هواشناسی و بارش‌هایی که تاکنون به وقوع پیوسته و بارندگی‌های پیش رو، به رانندگان توصیه می‌کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی برای رسیدن به مقصد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین توصیه می شود که رانندگان در طول سفر ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ فاصله طولی، در صورت خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه و مجتمع‌های خدمات رفاهی توقف کرده و پس از ۱۵ دقیقه استراحت و رفع خستگی، ادامه مسیر دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه