English

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

۱۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین صادر شد

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۷ فقره پروانه بهره برداری در زمینه های مختلف بخش کشاورزی در این استان طی نه ماهه سال جاری صادر شده است.

۱۷ فقره پروانه بهره برداری صنایع تبدیلی در استان قزوین صادر شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، آبرودات مصلایی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: این تعداد پروانه صادر شده با ظرفیت تولید ۸۱ هزار و ۳۷۴ تن و جذب مواد خام کشاورزی ۹۹ هزار و ۴۷۰ تن صادر شده است.

مصلایی یادآور شد: برای اجرای این واحدهای تولیدی یک هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال از سوی سرمایه گذاران بخش خصوصی هزینه شده که با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۲۲۵ نفر در استان فراهم شده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: پروانه های بهره برداری در زمینه های کود حیوانی غنی شده، بسته بندی خشکبار و میوه های خشک، تولید انواع ساندویچ و سالاد ، بسته بندی خرما و تولید و بسته بندی کشمش بوده است.

مدیر صنایع غذایی و تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همچنین طی همین بازه زمانی ۲۸ فقره جواز تاسیس صنایع تبدیلی و غذایی با ظرفیت تولید ۲۰۴ هزار و ۴۱۳ تن صادر شده است.

وی اظهار داشت: با بهره برداری از این واحد ها برای ۹۱۸ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

مصلایی اضافه کرد: همچنین در بازه زمانی آذر ماه سال جاری یک پروانه بهره برداری با ظرفیت ۲ هزار تن و جذب ۲۲۰۰ تن ماده خام در استان صادر شده که با ایجاد آن زمینه اشتغال برای ۱۷ نفر در منطقه فراهم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه