English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

حاج قاسم، مکتبی فراگیر در همه میدان های انقلاب بود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:حاج قاسم یک شخصیت با اصول و قابل درک برای همه در تمام میدان‌ها بود و به معنای کامل، سرباز مردم ایران و رهبری بود.

حاج قاسم، مکتبی فراگیر در همه میدان های انقلاب بود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله تعالی فرجه والشریف استان قزوین در مراسم یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان البرز و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد رسول اکرم شهر الوند بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام و امام بود و هر آنچه که آنجا آموخت را در صحنه عمل اجرا کرد.

وی گفت: سردار سلیمانی خصوصیت‌های بارزی دارد که می‌تواند امروز برای جوانان و مردم ما و همه آزادی‌خواهان عالم به عنوان یک الگو و مدل رفتاری و عملی باشد.

سردار رفیعی آتانی افزود: قاسم سلیمانی خودش را سرباز حقیقی ولایت فقیه می دانست. بیان این سخن و عمل به این سخن بایکدیگر بسیار متفاوت است. بعضی‌ها سختی بیان می کنند اما در میدان عمل بروز نمی‌کند، اما سردار سلیمانی رخساره عملی ولی فقیه بود همچنان که هرچه ولی فقیه گفت او عمل می کرد.

وی عنوان کرد: قاسم سلیمانی به تمام معنا دارای ادب و اخلاق در عمل بود همچنان که شاهد این اخلاق مداری در امور نظامی‌، خانواده، در امور همکاری و سیاسی اش نمود داشت و به هیچ وجه هیچ فردی را به غیر از نام محبت آمیز کوچک صدا نزد و او مردم را با عاطفه دوست داشت.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: مکتب یعنی اینکه خودت را نبینی و خدای متعال را ببینی. وقتی خودت را به خدا بسپاری او همه آبروها را به آدم می‌دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان عنوان کرد: تمام این فرمایشات بزرگان و رزمندگان را جمع آوری کردم و ۷۶ مولفه از خصوصیات این شهید گرانقدر را به دست آوردم. یکی از خصوصیت ویژه او در میدان عملش بود که می توان در فرماندهی وی در سه محیط پیچیده این خصوصیت را مشاهده کرد. یک فرماندهی لشگر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس، دوم در جنوب شرق زاهدان، سوم فرمانده نیروی قدس در کشورهای منطقه است. اینجا زمینه های میدان عملش متفاوت است، اما حاج قاسم یک شخصیت با اصول و قابل فهم برای همه در تمام میدان‌ها بود و به معنای کامل، سرباز مردم ایران و رهبری بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه