English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

در دفاع مقدس هویت اسلامی و ایرانی را احیا کردیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت:در دفاع مقدس هویت اسلامی و ایرانی را احیا کردیم، دشمنانی مانند صدام و سایرین عمله های شیطان بزرگ هستند و در حد دشمنی با ملت ایران نمی بینیم.

در دفاع مقدس هویت اسلامی و ایرانی را احیا کردیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع پرسنل پادگان شهدای جوادنیا به مناسبت هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت: صبر اسطوره ای مادران شهدا بی نظیر است. مادران شهدا آرزوی دامادی فرزندان خود را داشتند اما با شهادت فرزند خویش آمال و امنیت یک ملت را محقق ساختند و از آرزوهای خویش گذشتند.

وی تشریح کرد: در جنگ ها و غزوات یک نفر کنار پیامبر (ص)ماند که همان امیر مومنان(ع) بود، یک رده کمتر از معصوم سرباز ولایت مالک اشتر را ببینیم که امیر مومنان(ع) فرمود؛ مالک را در میدان جنگ بشناسیم هیچ وقت زره به خودش نبست.

آتانی افزود: وقتی مالک شهید شد معاویه گفت؛ با مرگ مالک من می دانم چه کسی را از علی گرفتم و در خطبه نهج البلاغه امام شیعیان سیزده ویژگی از مالک بیان کردند. این روند ادامه دارد تا به سربازان نسل حاضر ولایت و سیمای درخشان قاسم سلیمانی در دفاع مقدس و در فرماندهی سپاه قدس برسیم که در وصیتنامه اش نوشت سرباز قاسم سلیمانی تا حیاط طیبه شهدا را به همه گوشزد کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه تشریح کرد: سوال نسل امروزی در باره دفاع مقدس این است که آیا می شد از جنگ جلوگیری کرد؟ امکان نداشت چون شما هیمنه سیاسی آمریکا را شکستید و اعتماد و اتکا به آمریکا با انقلاب اسلامی از بین رفت. آمریکا الگوی یک قدرت نظامی در غرب اسیا به وجود آورد و محمدرضا پهلوی را الگوی کشورهای منطقه قرار داد که در برابر تهدیدات از وی حمایت می کند. سربازی شما به پایان می رسد و به جامعه برمی گردید اما این جنگ با روش های مختلف ادامه دارد.

سردار آتانی بیان کرد: در دفاع مقدس هویت اسلامی و ایرانی را احیا کردیم، دشمنانی مانند صدام و سایرین عمله های شیطان بزرگ هستند و در حد دشمنی با ملت ایران نمی بینیم، هربار که غائله ای در کشور رقم زدند فکر کردند جمهوری اسلامی سقوط می کند و در آرزوی خویش دست و پا زدند چون قدرت ملت ایران را نمی شناسند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تشریح کرد: آمریکا همواره با ملت های آزاده مخالف است و پروژه استکباری و براندازی را با کودتا به پیش می برد آمریکا در ۶۰ کشور کودتا طراحی و اجرا کرده که ۸میلیون انسان کشته شدند.

وی با اشاره به چگونگی افشای کودتای نقاب گفت: کودتای نقاب توسط یک خانم مومنه که فرزندش عضو کودتا بود خبر را به رهبر انقلاب که آن زمان عضو شورای عالی دفاع بود منتقل و در نهایت این نقشه شوم با هوشیاری مسئولان کشف و خنثی می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عملیات روانی دشمن در حمله به شهرها و فرودگاه های ایران توسط رژیم صدام گفت: امام خمینی در برابر بمباران سنگین شهرها و فرودگاه های ایران با درایت خاص که متکی به منبع الهی بود فرمودند؛ نترسید دیوانه ای سنگی را در چاه انداخته است فرار کرده است و با این سخنان آرامبخش همینه پوشالی صدام را در هم شکست.

 وی با اشاره به گنجینه فرهنگ و معانی دفاع مقدس گفت: امام فرمودند؛ این جنگ جنگ عقیده است، شکستن ابهت دو ابرقدرت و اعتماد به نفس در دل جنگ خلق شد، حضور فرماندهان جوان جنگ توسط امام در جنگ کشف شد و امام اعتماد ویژه به جوانان داشت. امنیتی ترین نهاد مردمی را در دنیا پایه گذاری کرد که در برخاسته از گنجینه دفاع مقدس است.

آتانی در پایان افزود: گره گشایی مشکلات کشور با فرهنگ دفاع مقدس میسر می شود. قدر این گنجینه بزرگ را بدانیم و موفقیت نفوذ استراتژیک ایران در غرب آسیا از گنجینه دفاع مقدس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه