English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

با رسیدن به قله های علم و دانش می توانیم حق خود را از دنیا بگیریم

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: با رسیدن به قله های علم و دانش می توانیم حق خود را از مجامع بین المللی بگیریم و به اعتلای کشور کمک کنیم.

با رسیدن به قله های علم و دانش می توانیم حق خود را از دنیا بگیریم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در مراسمی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، نقی سیاهکالی،مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهدی صباغی شهردار، فرمانی رئیس شورای شهر، خانواده شهید عجمیان، سردار ابراهیمی فرمانده ناجا و سردار آتانی فرمانده سپاه استان،  اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید، ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد و مسئولان استانی زنگ مهر و مقاومت در مدرسه راهنمایی دخترانه حاجی بهرامی قزوین نواخته شد و دانش آموزان سال تحصیلی را آغاز کردند. 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: تقارن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را مغتنم می شماریم و امیدواریم دانش آموزان با توجه به امور معنوی و تهذیب نفس به موفقیت های بزرگی دست یابند.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند به قله علم و دانش نزدیک شده ایم و باور داریم برای رسیدن به قله های پیشرفت باید از مسیر علم و دانش عبور کنیم.

فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: خود را اصل انقلاب می دانیم و می توانیم روزهای پر افتخاری را با خودباوری و امید به آینده برای خود رقم بزنیم.

وی گفت: اگر در دانش سرآمد شویم ابتدا عقب ماندگی های خود را جبران می کنیم و می توانیم حق خود را از دنیا بگیریم و شرایط جهان به گونه ای است که فقط با مسلح شدن به دانش می توان به تعالی و پیشرفت رسید و از سلطه بیگانگان نجات یافت.

سردار آتانی اظهارداشت: امروز در نانو و صنایع دفاعی و نظامی و پزشکی به دستاوردهای بسیار خوبی رسیده ایم و موفق بودیم و یکی از هزاران درس دفاع مقدس اعتماد به نفس بود که امام در مردم ایجاد کرد و فرزندان ما با پیروزی جنگ را تمام کردند و امروز هم با همین تجربه می توانیم به سربلندی و عزت برسیم.

فرمانده سپاه استان بیان کرد: شما دانش آموزان و مسئولان و والدین باید بدانید با خودباوری و اعتماد به نفس و تلاش می توانیم به قله های علم و دانش برسیم.

وی گفت: سال تحصیلی را با نشاط آغاز کنید و با نشاط و شادابی و موفقیت آن را به پایان برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه