English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

تنها پرچم یگانه اسلام ناب پرچم جمهوری اسلامی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: تنها پرچم یگانه اسلام ناب پرچم جمهوری اسلامی است و مردم در این روز با صبر و بینش پای این پرچم ماندند و در این روز سیلی محکمی به دهان همه دشمنان اسلام نواختند.

تنها پرچم یگانه اسلام ناب پرچم جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در مسجد جامع شهر اسفرورین شهرستان تاکستان استان قزوین برگزار شد بیان کرد: نشانه، هویت و ساختار ۹ دی، آگاهی، بصیرت و دانش با محوریت خنثی سازی اهداف دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود.

وی گفت: تنها پرچم یگانه اسلام ناب پرچم جمهوری اسلامی است و مردم در این روز با صبر و بینش پای این پرچم ماندند و در این روز سیلی محکمی به دهان همه دشمنان اسلام نواختند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در ادامه اظهار کرد: آنچه ما از بزرگان جامعه دینی آموخته ایم این است که رسیدن به اصل ظهور در تاریخ ما راهی جز انقلاب اسلامی ندارد. شاید ریزش افراد در بودن پای این مکتب ناب به تاخیر بیاندازد اما این باور محقق خواهد شد.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی میدان کسب تجربه برای مدیریت در دوران ظهور است. ۹ دی پاسداشت بصیرت و آگاهی برای ایستادن پای امام و نایب امام است. امروز علم اسلام بر شانه کسی استوار نمی شود مگر اینکه پای اسلام و دین بایستد.

وی افزود: مراد از بصیرت و دانش، آگاهی و علم، جایگاه علمی و باسواد بودن نیست بلکه بصیرت و دانش در مقابل جهل است. باید معرفت فکر کردن و قوه تشخیص را فعال نماییم

آن جامعه ای از امتحانات و آزمایش آخر زمانی ره به سرانجام می رساند که بصیر باشد و قوه تشخیص و عمل داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآور شد: امروز، عصر بصیرت و آگاهی من و شماست که اگر آگاه و بصیر شدیم می توانیم پای اسلام و انقلاب اسلامی بایستیم. پای امام ایستادن، نیاز به بصیرت دارد و این بصیرت و دانش در طول زمان شکل خواهد گرفت. آن دروغگویانی که امروز چون در مسند نیستند می گویند انقلاب اسلامی انقلابی است که دنبال جمهوری و مردم نیست نه تنها نسبت به انقلاب و اسلام بلکه نسبت به اصل توحید موضع گرفته اند.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه تصریح کرد: ۹ دی زمینه بصیرت و بینش است. بینشی که فرمانش را مقام معظم رهبری با جهاد تبیین صادر کرد و انجام آن بر همه ما واجب است. بخشی از مشکلات جامعه به دلیل عدم کفایت برخی از مدیران و اسراف و زیاده خواهی و رفاه طلبی برخی از مردم است. اما اینها بهانه ای بیش برای پای انقلاب بودن نیست.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی با همه کم و کاستی ها به همت مردم آغاز شد، شکل گرفت و ادامه خواهد داشت. همتی که با بصیرت مردم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه با اشاره به مقاومت حماس در مقابل اسرائیل بیان کرد: حماس سیطره آمریکا را در عالم بهم ریخته و از هم پاشیده است. صدای بمب ها و موشک های اسراییل، صدا و فریاد و ندای مرگ اسرائیل است و امروز حماس سیطره روانی آمریکا را در عالم در هم شکسته است. الگوی حماس در ایستادن در مقابل ظلم و اسرائیل و آمریکا ملت انقلابی ایران هستند و وظیفه ما است که پای انقلابمان با بصیرت و دانش و آگاهی بایستیم و موجب امید و شور و شعف همه آزادی خواهان جهان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه