English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و آماده توزیع بین جامعه هدف شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت:امروز در قرار دوازدهم که در آستان مقدسه آمنه خاتون(س) برگزار شد تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و آماده توزیع بین جامعه هدف شد.

تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و آماده توزیع بین جامعه هدف شد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در حاشیه برگزاری این مراسم با اشاره به ایام کرونا و فرمایش مقام معظم رهبری در اجرای برنامه هایی با محوریت همدلی و دست گیری از آسیب دیدگان کرونا و محرومان جامعه بیان کرد: «قرار دوازدهم» استمرار کمک های مومنانه است که سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات تابعه در استان ها در روز دوازدهم هر ماه آن را در آستان یکی از امامزادگان اجرا می کنند.

وی گفت: بر همین اساس امروز در قرار دوازدهم که در استان مقدسه آمنه خاتون(س) برگزار شد تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و آماده توزیع بین جامعه هدف می باشد.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: همچنین در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی، تعداد ۱۰ عدد بخاری، ۵۴ عدد کاپشن، نیز تهیه شده که ارزش ریالی این اقلام و بسته های معیشتی ۵ میلیارد ریال می باشد. 

اوقاف قزوین

این امر به صورت ماهانه در یکی از بقاع متبرکه استان در حال اجراست و امروز آستان مقدس آمنه خاتون(س) میزبان این امر خیر می باشد و اداره اجرایی استان قزوین و شهرستان البرز امروز در این امر خیر مشارکت دارند.

گفتنی است؛ قرار دوازدهم پویشی است که از حدود یکسال و نیم پیش بنام دوازدهمین امام معصوم(عج) به صورت ماهانه در دوازدهمین روز هر ماه توسط ادارات اوقاف استان و شهرستان های تابعه برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه