English

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین خبرداد:

کاهش ۴۲ درصدی سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه برق استان قزوین در شش ماهه اول سال جاری

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: در شش ماه اول سال جاری با کاهش ۴۲ درصدی سرقت شبکه سیم مسی نسبت به شش ماه اول سال گذشته روبرو بودیم.

کاهش ۴۲ درصدی سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه برق استان قزوین در شش ماهه اول سال جاری

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین، فضل اله لطیفی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با اشاره به کاهش چشمگیر سرقت سیم مسی در شش ماهه سال جاری اظهار کرد: در سه ماهه تابستان سال جاری نیز نسبت به سه ماهه بهار حدود ۴۵درصد کاهش سرقت تجهیزات و شبکه سیم مسی صورت گرفته و با توجه به تمهیدات انجام شده روند کاهش سرقت ها ادامه دار میباشد.

وی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار را یکی از مهمترین عوامل کاهش این سرقتها عنوان کرد و گفت: در رابطه با پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه، تعاملاتی با نیروی انتظامی صورت گرفته که بر این اساس ۳ اکیپ گشت شبانه در قزوین و ۳ اکیپ در شهرستانهای دیگر استان بصورت مداوم به فعالیت می‌پردازند ودستگیری سارقان در نیمه سال جاری ۲۶ درصد افزایش داشته است.

لطیفی با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد این سرقتها در مرکز استان اتفاق افتاده تصریح کرد: برای امسال حدود ۱۰۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار در نظر گرفته شده که تا به امروز ۴۲۴ کیلومتر آن انجام شده و انتظار میرود تا پایان سال و با تکمیل اقدامات لازم در این زمینه شاهد کاهش چشمگیر سرقت سیم های مسی در سطح استان باشیم.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خاتمه با اشاره به اینکه در طول دو سال اخیر اقدمات گسترده و مناسبی در زمینه مقابله و پیشگیری از سرقت در سطح استان به انجام رسیده،ادامه داد : اماکن و تاسیسات این شرکت مجهز به دوربین مدار بسته بوده و تعداد ۵ انبار این شرکت نیز مجهز به سیستم ضد سرقت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه