English

انعقاد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی شرکت توزیع نیروی برق استان و پارک علم و فناوری قزوین

تفاهم نامه مشترک همکاری، تحقیقاتی و پژوهشی فی ما بین شرکت توزیع نیروی برق استان و پارک علم و فناوری قزوین منعقد شد.

انعقاد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی شرکت توزیع نیروی برق استان و پارک علم و فناوری قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، پارک علم و فناوری قزوین براساس هدف و رسالت اصلی مجموعه در ایجاد بازار و معرفی دستاوردها و خدمات واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان زیر مجموعه خود میزبان مسعود خواجه وند رئیس و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بود.

جعفر احمدی رئیس پارک علم وفناوری قزوین ضمن خیر مقدم و معرفی پارک قزوین، همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حمایت از دانش بومی را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ما و سایر دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌ها و صنایع بزرگ استان، حمایت از دانش بومی جوانان و فناوران مستعد است.

 رئیس پارک علم و فناوری قزوین در این دیدار ضمن تشریح روند فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور به زمینه‌های همکاری پارک علم و فناوری قزوین با آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: پارک علم و فناوری می‌تواند چالش‌هایی که شرکت‌های وابسته به وزارت نیرو با آنها مواجه هستند را، از طریق دعوت از شرکت های فناور و دانش‌بنیان، برطرف نماید.

در پایان تفاهم‌نامه‌‌ای جهت افزایش همکاری و تعاملات بین دو مجموعه منعقد گردید.

این تفاهم نامه به منظور استفاده موثر از توانمندی ها و سرمایه های کشور استفاده از فناوری های جدید و حداکثر استفاده از ظرفیت ها، توان و امکانات موجود تحقیق و پژوهش در کشور و در راستای رفع مشکلات و ارائه راهکارهای بهینه سازی و کاهش هزینه و افزایش بهره­وری صنعت برق، منعقد گردید.

همچنین انجام خدمات پژوهشی و کاربردی در زمینه های قابل همکاری به منظور شناسایی، رفع مشکلات و ارائه راه حل­ها در جهت ارتقاء سطح کیفی دانش فناوری و ارزش آفرینی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و حمایت از فعالیتهای فناورانه و نوآورانه اقتصادی و با رویکرد توسعه پایدار صنعت برق از موضوعات مهم این تفاهم نامه به شمار می رود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه