English

همایش نقش زن و خانواده در دفاع مقدس در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس همایش نقش زن و خانواده در دفاع مقدس در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد.

همایش نقش زن و خانواده در دفاع مقدس در دادگستری کل استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این همایش که با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی نماینده یکی از رزمندگان دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهید بهشتی دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام برای دفاع از کشور از جان و مال خود کذشتند تا ما امروز در آرامش خاطر باشیم.

علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: امروز وظیفه ماست ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا با تاسی از فرهنگ ایثار و فعالیت های جهادی برای خدمت به مردم کشور تلاش کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی حسینی با تاکید بر نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس گفت: زن ها گر چه نمی توانستند در خط مقدم حضور داشته باشند اما در پشت جبهه و پشتیبانی از رزمندگان میدان داری می کردند.

وی ادامه داد: همین مادران بودند که برای دفاع از کشور و پایداری انقلاب اسلامی با تمامی مشکلات و تنگناهایی که داشتند فرزندان خود را راهی جنگ کردند تا از اسلام دفاع کنند.

حسینی افزود: شرایط سختی در جنگ داشتیم بطوریکه حتی توانایی تهیه سیم خاردار هم نداشتیم، اما با از خودگذشتگی مادران و خانواده ها، ایثار شهدا و رزمندگان و فعالیت جهادی جوانان این مرز و بوم در حال حاضر جزو قدرت های برتر دنیا هستیم بطوری که کشورهای مختلف برای خرید تجهیزات نوین نظامی از ما صف ایستاده اند.

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: اگر فداکاری زمان جنگ امروز در کشور حاکم بود ما گرفتار این همه مشکل نبودیم.

گفتنی است: در پایان همایش از خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه