English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

در سال گذشته ۲۳۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در قزوین انجام شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲۳۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در قزوین انجام شد و در اجرای سیستم فاضلاب نیز بیش از ۱۲ کیلومتر عملیات عمرانی صورت گرفت.

در سال گذشته ۲۳۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در قزوین انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان قزوین با اصحاب رسانه  در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق قزوین برگزار شد.

داراب بیرنوندی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این نشست گفت: حدود سه سال متوالی است که با خشکسالی و کاهش بارش ها مواجهیم و بیشاز 100 هزار نفر با کمبود آب شرب مواجهند که با اقدامات انجام شده تلاش کردیم این چالش ها را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: با کارهای فرهنگی و اطلاع رسانی و سیستم های تشویقی درصدیدم رفتارهای اشتباه برخی مشترکین در خصوص مصرف را تغییر دهیم و در این زمینه به همکاری رسانه ها نیازمندیم.

بیرنوندی به سرقت تجهیزات و تاسیسات آبی نیز اشاره کرد و افزود: سرقت تاسیست آبی بویژه دریچه های فولادی موجب شده حوادث زیانباری برای شهروندان رقم بخورد که از مردم انتظار داریم در شناسایی سارقان و انشعاب غیرمجاز به ما کمک کنند تا نگذاریم به بیت المال آسیب برسد.

مدیرعامل آبفای استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته ۲۳۲ کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه های آبرسانی در قزوین انجام شد و در اجرای سیستم فاضلاب نیز بیش از  ۱۲ کیلومتر عملیات عمرانی صورت گرفت.

وی افزود: برای ارائه خدمات غیرحضوری سیستم GIS برای یک هزار مشترک نصب شده و با اجرای آن  ۲۲ نوع خدمت آبفا به صورت آنلاین قابل ارائه است.

بیرنوندی تصریح کرد: سال گذشته بالای ۸۰ کیلومتر خط انتقال در روستاهای استان قزوین را انجام دادیم که در این مسیر استفاده از ظرفیت بسیج بسیار اثر گذار بود.

نشست خبری1

وی عنوان کرد:  بیشترین مصرف ما در سال گذشته در شهر زیاران و کمترین مصرف در شهر سیردان از توابع طارم گزارش شده است.

بیرنوندی افزود: تحلیل روند مصرف در قزوین نشان می دهد حتی مشترکین بد مصرف که حدود دو برابر الگو مصرف می کنند در سال جاری این مشترکین نیز دو درصد کمتر شده اند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال هم ۳۰۰ انشعاب غیر مجاز در استان کشف شد و در این حوزه نیازمندیاری مردم هستیم و پاداش های میلیونی برای کسانی که انشعابات غیر مجاز را به ما اطلاع دهند در نظر گرفته شده است.

نشست خبری4 (2)

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین گفت: مردم شریک تاسیسات صنعت آب و برق هستند و باید با مشارکت در کارها کمک کنند تا بتوانیم ماموریت ای خود را بخوبی انجام داده و در تامین آب شرب شهری و روستایی گام های بلندی برداریم.

بیرنوندی افزود: استفاده از پساب در واحدهای صنعتی قزوین باید بسرعت عملیاتی شود تا بتوانیم از منابع آبی خود بخوبی صیانت کنیم.

وی بیان کرد: در صورتی که مشترکان ۱۰ درصد در مصرف آب شرب صرفه جویی کنند می توانیم حدود ۷۰ درصد مشکلات این بخش را حل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه