English

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

متخلفان اقتصادی در قزوین هزار میلیارد ریال جریمه شدند

تعزیرات حکومتی قزوین در 9 ماهه نخست سال، متخلفان اقتصادی استان را به پرداخت بیش 1000 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

متخلفان اقتصادی در قزوین هزار میلیارد ریال جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در تشریح عملکرد تعزیرات حکومتی در 9 ماهه نخست سال جاری رسیدگی به 8 هزار و 137 فقره پرونده کالا و خدمات، 1هزار و 165 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز، 381 فقره پرونده بهداشت دارو و درمان پرداخت.

وی گفت: در سال جاری جمعا به 9 هزار و 683 فقره پرونده اقتصادی رسیدگی شده و متخلفان به پرداخت بیش از یکهزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند یادآور شد: بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در این مدت به ترتیب مربوط به «عدم درج قیمت»، «گرانفروشی و کم فروشی»، «عدم صدور فاکتور» و «عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی» می باشد.

حسن پور با بیان اینکه اقدامات این مرجع جنبه بازدارندگی دارد، خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی همواره حامی کسبه منصف و قانونمدار بوده و اقداماتش در مقابله با فرصت طلبانی است که از وضعیت بازار سوء استفاده و حقوق مردم را ضایع می کنند.

وی همیاری مردم، همراهی دستگاه های نظارتی به ویژه اتاق اصناف در سلامت اقتصاد، ثبات بازار و کاهش میزان تخلفات اقتصادی را مهم و اثرگذار برشمرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه با متخلفان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی جامعه برخورد قاطع می شود، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه تخلف و سوء استفاده احتمالی، مراتب را از طریق سامانه ارتباطی 135 اعلام  و گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه