English

فرماندار ویژه شهرستان کاشان خبر داد؛

صدور حکم ۱۲۲ پرونده مبارزه با قاچاق کالا در کاشان

فرماندار ویژه شهرستان کاشان از صدور حکم 122 پرونده مبارزه با قاچاق کالا در کاشان خبر داد.

صدور حکم 122 پرونده مبارزه با قاچاق کالا در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمد شریف زارعی در ششمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیان داشت: در 9 ماهه اخیر 126 پرونده مبارزه با قاچاق کالا در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل شده که 122 مورد از آن منتهی به صدور حکم گردیده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال جریمه برای متخلفین صادر گردیده که تا به امروز 50 میلیارد ریال آن وصول شده که با ایجاد هماهنگی و تعامل مطلوب میان دستگاه های اجرایی و نظارتی کشفیات و همچنین تشکیل پرونده برای متخلفین در حوزه قاچاق نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کاشان افزود: بیشترین کشفیات شهرستان در ماه های اخیر در حوزه قاچاق سوخت بوده که با هوشیاری دستگاه های نظارتی و همچنین پلیس امنیت اقتصادی فراجا در کاشان کشف و ضبط گردیده است.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان در خصوص توزیع سوخت مایع در شهرستان بیان داشت: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و لزوم استفاده از سوخت مایع در حوزه اصناف، صنایع و کشاورزی باید توزیع آن به صورت عادلانه و ساماندهی بهتری در این خصوص انجام پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه