English

فرماندار ویژه شهرستان کاشان خبر داد؛

تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در کاشان

فرماندار ویژه شهرستان کاشان از تامین زمین برای کلیه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کاشان خبر داد.

تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدشریف زارعی در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در کاشان گفت: شروع ساخت پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان کاشان در فاز اول با احداث 1455 واحد آغاز گردیده است.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست تامین زمین و مجوزهای لازم از کمیسیون های تعیین کاربری در استانداری، تامین تسهیلات و عقد قرارداد آن، اخذ پروانه ها و تعیین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان به عنوان کارگزار مشخص و عملیات اجرایی احداث در فاز اول در شهرک خاتم النبیاء در حال اجراست و به مرحله سقف اول رسیده است.

زارعی در ادامه بیان داشت: در فاز دوم اجرای نهضت ملی مسکن پیش بینی 50 هکتار زمین در جهت ساماندهی 5000 واحد مسکونی و برای فاز سوم نیز پیگیری الحاق به محدوده و طراحی بیش از 8000 واحد مسکونی در 75 هکتاری در تحت بررسی و برنامه ریزی قرار دارد.

این مقام مسئول در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرستان نیز بیان کرد: اجرای طرح مسکن برای کلیه ثبت نام کنندگان واجد شرایط در شهرهای قمصر 96 واحد، شهر جوشقان قالی 28 واحد، شهر کامو و چوگان 40 واحد و شهر نیاسر 20 واحد به صورت گروه ساخت و مجتمع مسکونی تامین زمین شده و مجوزهای لازم از کمیسیون های تعیین کاربری در استانداری، تامین تسهیلات و عقد قرارداد و سایر مراحل صورت گرفته و اجرای طرح در دست اقدام است.

فرماندار ویژه کاشان در خصوص اجرای طرح در شهر برزک اظهار داشت: در شهربرزک به بخشی از متقاضیان واگذاری انجام شده و برای مابقی واجدین شرایط در برزک و شهر مشکات در حال پیگیری الحاق زمین به محدوده هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه