English

‍ فرماندار شهرستان البرز :

شهرداری محمدیه پیشگام در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس

فرماندار شهرستان البرز گفت :فعالیت ها و برنامه های شهردار و شورای اسلامی شهر محمدیه در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس ستودنی است.

شهرداری محمدیه  پیشگام در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مصطفی غفوری، در جلسه هماهنگی شورای دفاع مقدس که با حضور کبیری ، معاونت سیاسی و امنیتی استانداری ، معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان، مشاور استانداری در امور ایثارگران، فرمانداران شهرستان های قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و مدیران کل برخی ادارات در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزارشد،اظهار داشت:خوشبختانه رویکرد مهندس پیری و اعضای شورای اسلامی این شهر، در بسط،ترویج و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس ستودنی و افتخارآمیز است .

وی تصریح کرد :بازسازی و بهسازی المان شهدای گمنام محمدیه یکی از تصمیمات شهرداری در این زمینه است که نشان دهنده اهمیت دادن شهردار و شورای اسلامی شهر به این مبحث مهم فرهنگی است .

وی افزود :همراهی و مشارکت در اجرای برنامه های یادواره شهدا ، مباحث مهم فرهنگی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان دفاع مقدس و دیگر موضوعات از دیگر اقدامات قابل تقدیر این شهرداری در مناسبت های مختلف است.

 محمد پیری شهردار محمدیه نیز اظهار کرد :امروز امنیت و پیشرفت کشور را مدیون شهدا هستیم و رسالت ما حفظ جایگاه شهدا به عنوان طلایه داران شجاعت ایثار و از خودگذشتگی است . 

وی تصریح کرد :مردم شهید پرور محمدیه و مهرگان همواره در عرصه های مختلف نقش پررنگ و حماسی داشته اند و تقدیم ده ها شهید جانباز، آزاده و ایثارگر برگ زرینی از ولایت مداری شهروندان این شهرمحسوب می شود.

پیری یادآور شد :مجموعه مدیریت شهری محمدیه دیدار با خانواده های معظم شهدا را یکی از برنامه های همیشگی دانسته و مفتخریم تا در این دیدارها درس ایثار صبر و مقاومت را از خانواده های شهدا بیاموزیم.

شهردار محمدیه خاطر نشان کرد : بهسازی یادمان شهدای گمنام این شهریکی از پروژه های مهم شهرداری است که امیدوارم با ترویج فرهنگ دفاع مقدس شاهد ترویج این فرهنگ در بین جوانان و نسل جدید جامعه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه