English

مدیر کل حفظ آثار دفاع‌مقدس فارس:

ده شهید گمنام در فارس تشییع می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: در روز‌های آینده آئین‌های استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر‌های مطهر هشت شهید گمنام و ۲ شهید تازه شناسایی شده دوران دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج در فارس، سردار سعید کوشکی جهرمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه پیکر‌های مطهر هشت شهید گمنام و ۲ شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس هفته آینده در استان فارس تشییع و خاکسپاری خواهند شد، افزود: آیین استقبال از پیکر‌های پاک و مطهر این شهدا روز شنبه ۲۶آذر در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله دستغیب برگزار می‌شود.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌ها، آئین استقبال، تشییع و وداع با پیکر‌های مطهر این شهدا در شهرستان‌های مختلف فارس برگزار می‌شود و مردم مناطق مختلف استان از فضای روحانی و معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند خواهند شد و آئین خاکسپاری هم در چند شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
کوشکی‌جهرمی افزود: پیکر‌های مطهر چهارتن از شهدای گمنام قرار است در استانداری و اداره کل آموزش و پرورش فارس، پردیس دانشگاهی علوم پزشکی شیراز و یک واحد تولیدی وابسته به وزارت دفاع تدفین شده و پیکر چهار تن دیگر از این شهدا در دانشگاه آزاد مرودشت و شهر‌های خاوران، فسا و بیرم، خاکسپاری شود.

وی با بیان اینکه فارس میزبان ۲ شهید تازه شناسایی شده هم خواهد بود، گفت: نام و اطلاعات دقیق این شهدا در روز استقبال اعلام می‌شود، اما مراسم تشییع و خاکسپاری همه شهدا، سه شنبه ۶ دی همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعیین شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه هفت شهید گمنام، از شهدای عملیات‌های خیبر، بدر، کربلای پنج، والفجر مقدماتی، والفجر یک، بیت‌المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است، گفت: مراسم تشییع پیکر پاک این شهدا از میدان امام حسین (ع) در شیراز تشییع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه