English

فروش ۲۲۰ میلیونی صد اثر صد هنرمند

بیست و چهارمین صد اثر صد هنرمند در حالی به استقبال آخرین جمعه خود می‌رود که تا به حال ۷۶ اثر را در مجموع ۲۲۰ میلیون تومان فروخته است.

به گزارش خبرگزاری موج، لیلی گلستان با اعلام خبر فوق از همه علاقمندان دعوت کرد در روزهای پایانی این رویداد برای دیدار و حتی دیدار مجدد به گالری گلستان بیایند زیرا کارهای تازه‌ای جایگزین آثار به فروش رسیده شده‌اند و صد اثر حسابی نونوار شده است. از میان ۷۶ اثر فروخته شده هفت مجسمه و مابقی نقاشی هستند؛ گران‌ترین آثار فروخته شده در صد اثر بیست و چهارم تا این لحظه به سید محمد احصایی با ۳۰ میلیون تومان و مسعود عربشاهی ۲۸ میلیون تومان اختصاص یافته است، این در حالی‌ست که اثر دویست هزار تومانی نیز در این نمایشگاه فروخته شده که ارزان‌ترین فروش این دوره است. از منظر تعداد اثر به فروش رسیده از یک هنرمند هم ندا معین افشاری با فروش پنج اثر در صدر ایستاده است. گلستان فروش خوب جوانان و اقبالی که خریداران به هنرمندان شهرستانی نشان می‌دهند را دو مولفه شاخص این دوره صد اثر خواند.

این نمایشگاه ۲۲۰ نقاشی و مجسمه از ۱۹۵ هنرمند را از ۱۰۰هزار تا ۲۵۰ میلیون تومان به تماشا و فروش گذاشته است که در این میان، آثاری از سهراب سپهری، آیدین آغداشلو، منیر فرمانفرمائیان، فریده لاشایی، ناصر اویسی، هوشنگ پزشک‌نیا، سیراک ملکونیان، حسین محجوبی، بهرام دبیری، جلال شباهنگی، رضا مافی، مش اسماعیل، عبدی اسبقی، بهمن نیکو و … از جوان‌ترها نیز شهره مهران، گلناز قدیری، حسین چراغچی، شمس‌الدین غازی و … دیده می‌شود. به رسم این رویداد، آثار فروخته‌شده از روی دیوار برداشته می‌شود و اثری دیگر از همان هنرمند روی دیوار می‌رود. به این ترتیب مخاطبان هر چند روز یک‌بار، یک نمایشگاه تازه را می‌بینند.

بیست‌وچهارمین «صد اثر صد هنرمند» تا ٢٧ مرداد در گالری گلستان به نشانی دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز(به‌جز پنجشنبه‌ها) ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه