English

رییس سازمان صدا و سیما در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

نمودار نزولی مخاطبان صدا و سیما رو به افقی شدن است

رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان این رسانه پس از 10 سال خبر داد.

نمودار نزولی مخاطبان صدا و سیما رو به افقی شدن است

پیمان جبلی، رییس سازمان صدا و سیما در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در رابطه با تغییر معاونت سیاسی این سازمان گفت: معاون سیاسی ما درخواست استعفا داشتند که ما نیز استعفای ایشان را پذیرفتیم این اتفاق در همه دستگاه‌ها می‌افتد و تفاوتش این است که صدا و سیما با اعتماد به نفس، قدرت و صداقت، استعفای یک مقام ارشد خود را می‌پذیرد و مسیرش را ادامه می‌دهد. امیدواریم این اتفاق به روندی در همه دستگاه‌ها تبدیل شود و افرادی که فکر می‌کنند نمی‌توانند مسیر را ادامه بدهند و از ادامه مسیر به دلیلی معذور هستند با افراد دیگری جایگزین شوند و مدیریت کلان نیز این را بپذیرد.

وی درباره افزایش مخاطبان صدا و سیما اظهار کرد: با توجه به تنوع مصرف رسانه‌ای که در کشور ما و در همه دنیا اتفاق افتاده است، تلاش ما این است که در این عرصه سنگین رقابت با تولید برنامه‌های جذاب و برنامه‌هایی که به ذائقه و نیاز مردم بخورد، بتوانیم رسانه ملی را به عنوان یک رسانه مرجع تقویت کنیم.

جبلی عنوان کرد: این مژده را نیز به شما می‌دهم که در نظرسنجی‌های ما مشخص شد که در پاییز پارسال رشد قابل توجهی را نسبت به تابستان و در زمستان رشد قابل توجهی را نسبت به پاییز داشتیم که این نشان می‌دهد نمودار نزولی مخاطبان صدا و سیما در ۱۰ سال گذشته رو به افقی شدن است و امیدوارم این روند در امسال نیز ادامه دار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه