English

تعداد بیمه تکمیلی‌های عضو صندوق اعتباری هنر ۵۰ درصد پیشرفت داشته است

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به بهره‌مندی ۴۵ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر، افزود: در دولت سیزدهم تعداد اعضای بیمه تکمیلی ۵۰ درصد رشد داشته است

تعداد بیمه تکمیلی‌های عضو صندوق اعتباری هنر ۵۰ درصد پیشرفت داشته است
به گزارش خبرگزاری موج

، سید مجید پوراحمدی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر امروز شنبه ۳۰ دی در سفر به استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر بیش از  ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ نفر از هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت به عضویت صندوق اعتباری هنر در آمدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶۰ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی هستند، افزود: همچنین ۲ هزار و ۷۰۰ نفر مستمری‌بگیر و ۷۰۰ نفر تحت پوشش طرح تکریم قرار دارند.

پوراحمدی با بیان اینکه مبلغ دریافتی ماهانه مشمولان طرح مستمری با رشد ۱۷۰ درصدی از ۴۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است، گفت: در دولت سیزدهم شاهد افزایش پرداختی در قالب طرح تکریم به هنرمندان، نویسندگان و شاعران پیشکسوت و فرهیختگان صاحب سبک و دارای درجه یک هنری از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون تومان هستیم که رشد ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به بهره‌مندی ۴۵ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر، افزود: در دولت سیزدهم تعداد اعضای بیمه تکمیلی ۵۰ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های حمایتی صندوق اعتباری هنر از ۱۲ طرح به ۳۳ طرح در دولت سیزدهم رسیده است، بیان کرد: در دولت مردمی ۳۰ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت به عضویت صندوق اعتباری هنر در آمدند.

پوراحمدی بیان کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۲۰ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار شده‌اند که حدود ۵۰ درصد نسبت به گذشته افزایش را نشان می‌دهد.

مشاور وزیر فرهنگ و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات صندوق اعتباری هنر در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم سرعت پرداخت تسهیلات از زمان تقاضا تا زمان تایید و دریافت از بانک به حداقل برسد.

وی با اشاره به اینکه طرح «میلاد» مفاخر و تجلیل از پیشکسوتان در خراسان جنوبی امشب اجرا می‌شود، گفت: از اواخر بهمن‌ماه طرح «فردا» با هدف شناسایی و تجلیل از استعدادها و نخبگان جوان در حوزه فرهنگ و هنر اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه