English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

ارتقای حوزه کتاب و کتابخواهی در اولویت اقدامات دولت قرار دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: رسالت دولت ارتقای حوزه کتاب است و در این راستا اهتمام جدی برای حل این موضوع دارد .

ارتقای حوزه کتاب و کتابخواهی در اولویت اقدامات دولت قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، محمد مهدی اسماعیلی در چهاردهمین نشست سراسری انجمن کتابفروشی خوشه با موضوع فتح قله با حرکت جمعی در تشکیلات ایمانی که در مجتمع فرهنگی اقامتی ولایت برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی که در رأس آن رهبر معظم انقلاب است از گام دوم تغییرات مهمی در حوزه حکمرانی داشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت جدید دولتی مکتبی و انقلابی است، افزود: دولت جدید اولین دولت استقرار یافته بعد از بیانیه گام دوم رهبری است و حجت الاسلام رئیسی تربیت یافته مکتب انقلاب است و در مسیر انقلاب حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه بهترین فرصت برای پیاده سازی الگوی مطلوب حکمرانی بر فاعلیت مردم است، افزود: شعار برآمده از دولت حجت الاسلام رئیسی پاسخ به نیاز و مصلحت جمهوری اسلامی است و این موضوع به صورت ویژه به آن پرداخته می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه حوزه دولت حوزه تنظیم گری، نظارت، حمایت و تسهیل گری است، ادامه داد: تصدی در اختیار مردم است و در حوزه ریل گذاری تلاش شده این اتفاق رخ دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مسؤولان وزارت فرهنگی در جبهه فرهنگی انقلاب حضور فعال دارند. مدیر کل حوزه موسیقی جوانی انقلابی و از افراد شناسنامه دار است؛ از این رو منعطف‌ترین افراد در این سازمان حضور دارند.

وی به دستاوردهای دولت در حوزه کتاب اشاره و ابراز کرد: دولت مصمم است جریان مردمی را فعال و به صحنه آورند. تولید کاغذ تحریر ۵ هزار تن بود که در حال حاضر بالای ۵۵ هزار تن رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه