English

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سرمایه گذاری در حوزه تئاتر جایگاه سینما را ارتقا می‌دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تئاتر در بین جامعه جایگاه ویژه ای دارد، گفت: همانگونه که جایگاه سینما منحصر به فرد است؛ با سرمایه گذاری در حوزه تئاتر نیز این فرهنگ باید به جایگاه شایسته و در خور برسد‌‌ و تئاتر باید به جایگاه سینما ارتقا پیدا کند.

سرمایه گذاری در حوزه تئاتر جایگاه سینما را ارتقا می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج

، اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج(سودای عشق) با حضور مسئولین استانی و کشوری و هنرمندان امروز در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) برگزار شد. 

سردار سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین ابراز کرد: برگزاری سالانه جشنواره تئاتر بسیج را در خور تحسین و از موفقیت های این مجموعه می توان قلمداد کرد.  

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در حوزه  فرهنگ و هنر در بین ملت های دنیا جز برجسته ترین ملت هاست، افزود:ملل دنیا فرهنگی و هنری ترین ملت است و  خدمات ما قطره ای برای اقیانوس ملت ایران است.   

سردار سلیمانی افزود: در تاریخ ایران شاهد هستیم که هر زمان در دوره ای از سوی قدرت های بیگانه تحت فشار قرار گرفتیم و اشغال شدیم، قدرت فرهنگی و هنری ملت را به اوج رسانده است. 

وی با خاطر نشان کردن اینکه هنر جوهر و  نقشه رنگارنگ است، افزود: در حوزه تئاتر کم توجهی صورت گرفته؛ در حالیکه منظومه و نگرش رهبری حمایت از این حوزه فرهنگی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبر معظم انقلاب با هنرمندان مانوس هستند و به صورت اساسی و اصولی از این قشر حمایت و پشتیبانی می کنند؛ از این رو  مسئولین و خدمت گذاران نیز باید این مسیر را طی کنند.  

سردار سلیمانی با خاطر نشان کردن اینکه تئاتر در بین جامعه جایگاه ویژه ای دارد، افزود: تقویت فرهنگ و هنر رسالت ماست و همانگونه که جایگاه سینما منحصر به فردی است؛ با سرمایه گذاری در حوزه تئاتر باید به جایگاه شایسته و در خور برسد‌‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه