English

رابرت دنیرو به سانسور صحبت‌هایش علیه ترامپ اعتراض کرد

رابرت دنیرو، بازیگر فیلم «قاتلین ماه کامل» که برای تجلیل از ساخته‌ جدید مارتین اسکورسیزی در مراسم جوایز گاتهام حاضر شده بود، مدعی شد که سخنان او علیه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دونالد ترامپ، تقطیع شده است.

 رابرت دنیرو به سانسور صحبت‌هایش علیه ترامپ اعتراض کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، «فقط می‌خواهم یک‌چیز بگوییم؛ ابتدای سخنانم را ویرایش کرده‌اند، بریده‌اند و من در جریان این [موضوع] نبودم. و حالا می‌خواهم آن را بخوانم.» دنیرو روز دوشنبه در مراسم گاتهام (جوایز فیلم مستقل نیویورک ) این سخنان را بیان کرد.

براساس این خبر به نقل از ددلاین، دنیرو که به همراه لئوناردو دی‌کاپریو و لی‌لی گلداستون بخشی از تیم بازیگری فیلم جدید اسکورسیزی به‌شمار می‌رود برای تجلیل از آخرین اثر فیلم‌ساز کهنه‌کار آمریکایی و خالق آثار مهمی چون «گاو خشمگین»، «رفقای خوب»، «راننده تاکسی»، «جزیره شاتر» و «مرد ایرلندی»، در این مراسم حضور یافته بود.

پس از اعتراض به سانسور سخنانش، دنیرو از روی تلفن همراهش متن اصلی را خواند.

بازیگر «پدرخوانده» گفت: «دروغگویی به ابزاری در انبار شارلاتان‌ها تبدیل شده است. رئیس‌جمهور سابق [ترامپ] در طول چهار سال بیش از سی هزار دروغ به ما گفت.»

دنیرو با بیان اینکه ترامپ همچنان به این کار ادامه می‌دهد، افزود: «اما با وجود تمامی این دروغ‌ها، او نمی‌تواند روح خود را مخفی کند».

بازیگر هشتاد ساله‌ سینمای آمریکا با انتقاد از سیاست‌های ترامپ تاکید کرد که او (ترامپ) «به افراد ضعیف حمله می‌کند، موهبت‌های طبیعت را نابود می‌کند» و هم‌چنین دیگران را مورد «بی‌حرمتی» قرار می‌دهد.

بازیگر فیلم «مخمصه»، پخش‌کننده فیلم اسکورسیزی، «اپل»، را مسئول سانسور حرف‌هایش علیه ترامپ دانست.

«می‌خواستم این‌ها رو بگویم و در پایان از اپل قدردانی کنم... اما باتوجه به کاری که کردند، اصلا دوست ندارم از آن‌ها تشکر کنم. چطور به خودتان جرات دادی این کار را بکنید؟»

در طول چهار سال ریاست جمهوری ترامپ ، سیاست‌ها و رفتارهای وی یکی از مواردی بود که در نطق‌های برندگان و مجریان جشنواره‌ها و مراسم سینمایی معمولا موردانتقاد قرار می‌گرفت.

دنیرو یکی از هنرمندانی است که چندین مرتبه به ترامپ حمله کرده است. این هنرپیشه مطرح هالیوود در مصاحبه‌ای در دسامبر ۲٠۱٧ با روزنامه نیویورک تایمز گفته بود که هرگز حاضر نیست نقش ترامپ را در فیلمی بازی کند و او را فردی «بی‌مقدار و عوضی» خوانده بود.

او هم‌چنین در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت در سال ۲٠۱٩، گفت که ترامپ تنها به یک چیز اهمیت می‌دهد و آن این است که «رئیس» باشد و نسبت به خطرات انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا هشدار داده بود.

دنیرو هم‌چنین در مراسم نشست خبری فیلم «قاتلان ماه کامل» در جشنواره کن، ترامپ را یک «احمق» نامیده بود.

براساس نتایج سه نظرسنجی‌ اخیر توسط سی‌ان‌ان، نیویورک تایمز/کالج سینا و هم‌چنین سی‌بی‌اس/یوگاو، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده در فاصله یک سال مانده به انتخابات ۲۰۲۴ در یک رقابت فرضی، ساکن فعلی کاخ سفید، جو بایدن را شکست می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه