English

فیلم "عزیز" در هند مورد استقبال مردمی قرار گرفت

کارگردان فیلم «عزیز» در پنجاه و چهارمین جشنواره فیلم هند که در گوا در حال برگزاری است ابراز داشت که این فیلم سینمایی با استقبال مردم و منتقدان همراه شد و "عزیز " یک فیلم زنانه هست و آن را به «زنان ایران» تقدیم می‌کنم.

فیلم "عزیز" در هند مورد استقبال مردمی قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری موج

، مجید توکلی کارگردان فیلم سینمایی «عزیز» شامگاه پنجشنبه ۲۳ نوامبر- دوم آذرماه- در نخستین نمایش فیلم «عزیز» در پنجاه و چهارمین جشنواره فیلم هند که در گوا در حال برگزاری است و با استقبال مردم و منتقدان همراه شد، این فیلم را یک فیلم زنانه توصیف و آن را به «زنان ایران» تقدیم کرد.

توکلی گفت: «عزیز» یک فیلم زنانه است. بازیگر نقش عزیز، فاطمه محمدی چند روز قبل به علت بیماری فوت کرد و من می‌خواهم این نمایش را به عزیز و همه زنان عزیز سرزمینم تقدیم کنم.

در ادامه مراسم، شومون ساتری نماینده دبیر جشنواره، لوح تقدیر ویژه فستیوال هند را به توکلی اهدا کرد.

جشنواره بین‌المللی فیلم هند معتبرترین رویداد سینمایی هند است که هر ساله در جزیره گوا برگزار می‌شود و در این دوره میزبان فیلم «عزیز» است.

«عزیز» به قلم جمیله دارالشفایی نگارش شده و سیدعلی احمدی تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. عرضه و پخش بین‌المللی فیلم «عزیز» به عهده محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) است.

آزاده صمدی، روزبه حصاری، بهمن صادق‌حسنی، رضا عباسی، شیرین محسنی، عقیق بلوری و زنده‌یاد فاطمه محمدی (در نقش عزیز) بازیگران این فیلم هستند.

همچنین کیوان مقدم مدیر هنری، محسن حسینی مدیر فیلمبرداری، علیرضا علویان طراحی و ترکیب صدا، آریا عظیمی‌نژاد موسیقی، عباس عباسی طراح گریم، میثم مولایی تدوین، کامران کیان‌ارثی مدیر صدابرداری، بابک صالح طراح صحنه، هدا میرزایی طراح لباس، مسعود سلیمانی دستیار تهیه‌کننده، جواد رمضانی مدیر تولید، محمدرضا جعفری جانشین تولید، محمد امین مدیر تدارکات، سینا بیگی دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز، کوروش جوان عکاس، مریم قربانی‌نیا مشاور رسانه‌ای و مجید توکلی مجری طرح این پروژه هستند.

پنجاه و چهارمین جشنواره فیلم هند از ۲۹ آبان تا هفتم آذر برابر با ۱۹ نوامبر تا ۲۹ نوامبر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه