English

«مورو» سرخپوست نیوزلندی به شبکه نمایش می‌رود

فیلم سینمایی «مورو» با گویندگی 30 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

«مورو» سرخپوست نیوزلندی به شبکه نمایش می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج؛ این فیلم سینمایی محصول نیوزلند در سال 2022 قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، محمد رضا حسینیان، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مونا خجسته، سیما رستگاران، سمیه رهنمون، شیرین روستایی، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، میرطاهر مظلومی، ملیکا ملک نیا، علی منانی، اسفندیار مهرتاش، مریم مهماندوست و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که تافی، گروهبان پلیس که از بومیان قبایل سرخپوستی نیوزیلند است با یک گروه از ماموران ویژه‌ی پلیس که قصد دستگیری رئیس قبیله را دارند درگیر می‌شود و در ‌نهایت موفق می‌شود به آن‌ها بفهماند که افراد قبیله‌ی او فعالیت‌های تروریستی نداشته و تمام فعالیت‌های آنان در جهت حفظ فرهنگ و هویت قبیله‌شان است.

این اثر یک فیلم اکشن خوش ریتم و خوش ساخت است که به مشکلات و معضلات جوامع بومی نیوزیلند با دولت مرکزی می پردازد. در واقع می شود گفت تز اصلی فیلم حمایت و ارج نهادن به جوامع بومی و اهمیت حفظ و نگهداری از ارزش های فرهنگی این جوامع است و تا حدود زیادی در رسیدن به هدف خود موفق عمل می کند و می توان گفت فیلمنامه و شخصیت پردازی خوبی دارد و بازی بازیگران از کیفیت خوبی برخوردار است. فیلم برنده یک جایزه از جشنواره سینمایی آسیا و اقیانوسیه شده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی نمایش، برای مخاطبان پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه