English

علی زندوکیلی به همراه ارکستر بزرگ "ایستگاه" کنسرتی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند

کنسرت مشترک علی زندوکیلی و"ارکستر بزرگ ایستگاه" با حضور نوازندگان با سابقه و سرشناس در برج میلاد برگزار خواهد شد.

علی زندوکیلی به همراه ارکستر بزرگ "ایستگاه" کنسرتی در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، کنسرت مشترک علی زندوکیلی و ارکستر بزرگ ایستگاه به تهیه‌کنندگی محمود شبیری روز ۲۰ آبان در برج میلاد برگزار خواهد شد.

این کنسرت، نخستین تجربه اجرای علی زندوکیلی به صورت ارکسترال است و با توجه به حضور ارکستر بزرگ و نوازندگان با سابقه و شهرت، بسیار جذاب خواهد بود.

علی زندوکیلی پیش‌تر با اجرا در آثاری به کارگردانی محمد رحمانیان و تئاتر "ترانه‌های قدیمی" به موسیقی ایران معروف شده است و آثارش همواره مورد توجه قرار گرفته‌اند. همچنین، او به تازگی اخباری از حضور در حوزه تئاتر نیز شنیده می‌شود.

علی زندوکیلی به زودی پروژه جدید خود در حوزه کنسرت نمایش را معرفی خواهد کرد.

همچنین، حضور ارکستر بزرگ ایستگاه به سرپرستی مهدی نوروزی در این کنسرت، ترکیبی جذاب و موفق در موسیقی تلفیقی ایران را به ارمغان خواهد آورد.

ارکستر ایستگاه همچنین با همراهی ارکستر پاپ ثابتی که در کنسرت‌های علی زندوکیلی به صحنه می‌رود، فضای جدیدی را برای مخاطبان موسیقی فراهم می‌کند.

مهدی نوروزی سرپرست ارکستر بزرگ و خصوصی "ایستگاه"، درباره کنسرت مشترک با علی زندوکیلی معتقد است که علی زندوکیلی یکی از بهترین خواننده‌های تلفیقی در ایران است و همواره ارزش و اهمیت بالایی را برای مخاطبان خود قائل بوده است.

اجرای جدید علی زندوکیلی با ارکستر بزرگ نشان از هوش بالا و درایت او است و نشان می‌دهد که او به گوش مخاطبانش اهمیت می‌دهد.

نوروزی بیان کرده است که در این کنسرت ، ارکستر "ایستگاه" تلاش خواهد کرد تا آثار زندوکیلی را با جزییات کامل بنوازد و همکاری علی زندوکیلی در تمرینات، نشان از اولویت بالای او در اهمیت به مخاطبانش است. این اجرا بهترین خروجی ممکن را روی صحنه خواهد داشت.

ارکستر "ایستگاه" پس از همکاری با ریچارد کلایدرمن در کنسرت تهران و با ناصر چشم‌آذر در تالار وحدت، توانایی‌های خود را در پروژه‌های نمایشی نیز نشان داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه