English

«درخشش دریا»؛ یک سریال متفاوت ترکیه‌ای روی آنتن شبکه تماشا

سریال «درخشش دریا» با گویندگی 25 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

«درخشش دریا»؛ یک سریال متفاوت ترکیه‌ای روی آنتن شبکه تماشا

به گزارش خبرگزاری موج، سریال «درخشش دریا» در گونه اکشن، ماجراجویی و درام، محصول 2022 ترکیه، قرار است از شبکه تماشا سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال رزیتا یاراحمدی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، رضا الماسی، علیرضا باشکندی، محمد بهاریان، کریم بیانی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، محمد صادقیان، فاطمه صبا، بهروز علی محمدی، نرگس فولاندوند، اکبر منانی، علی منانی، علی منصوری راد، علیرضا ناصحی، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این سریال درباره آرمان، زیست‌شناس جوانی است که به همراه دافنه، دوست سابقش و تیمی که دافنه جمع کرده است برای اکتشاف، سوار بر یک زیردریایی شده و به اعماق دریا می‌روند. آن‌ها بعد از برگشت از اولین سفر اکتشافی متوجه می‌شوند که خورشید در موقعیتی خطرناک قرار گرفته و مردم برای نجات جان خود شهر را ترک کرده‌اند و شهرها خالی از سکنه شده‌اند.

این سریال بسیار خوش ساخت و جذاب از ترکیه است که این بار بر خلاف رویه ی معمولی سریال های ترکیه ای، موضوعی علمی تخیلی در راستای شعارهای محیط زیستی را سوژه خود قرار داده است. سریال  قابلیت‌های زیادی از بابت قصه‌گویی و نکات فنی و همچنین شخصیت‌پردازی و بازیگری هم دارد و به استانداردهای روز دنیا در ژانر علمی تخیلی کاملاً نزدیک است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی تماشا، برای مخاطبان پخش شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه