English

چهاردهمین جشنواره فیلم عمار فراخوان داد

فراخوان چهاردهمین جشنواره فیلم عمار برای برگزاری در دی‌ماه امسال منتشر شد.

چهاردهمین جشنواره فیلم عمار فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری موج، دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار فراخوان «چهاردهمین» دوره این رویداد سینمایی را در پنج بخش «رقابت اصلی جشنواره»، «جوایز مردمی»، «فیلم‌ما»، «اکران مردمی» و «قصه‌ما» اعلام کرد.

در بخش «رقابت اصلی جشنواره» آثار دریافتی با قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ، تولیدات تلویزیونی، تولیدات فضای مجازی، لوح نگار، فیلم‌ِما و فیلم‌نامه در موضوعات «نظم جدید جهانی»، «رویای ایرانی»، «نقد درون گفتمانی» «حافظه ملی»، «جنگ اقتصادی»، «جنگ نرم»، «ملت قهرمان»، «نهضت جهانی مستضعفین» و «آرمان روح‌الله» با هم به رقابت می‌پردازند.

براساس این فراخوان، هنرمندان تا ۲۰ آبان ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام اثر خود در پایگاه جشنواره به نشانی Fanoos.AmmarFilm.ir و تحویل اثرشان به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

تاریخ ثبت‌نام و تحویل اثر به این جشنواره از ۹ مهر ماه تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ است و نمایش مرکزی آثار بخش مسابقه نیز به‌صورت حضوری در سینما فلسطین تهران و نمایش برخط آثار منتخب در بسترهای جشنواره در دی‌ماه خواهد بود.

اکران‌های مردمی فیلم‌های منتخب (در تمام شهرها و روستاهای کشور بصورت حضوری و مجازی) نیز از آذر ۱۴۰۲ تا پاییز ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه