English

نشست هم اندیشی فعالان نمایش عروسکی و دبیرخانه جشنواره نمایش عروسکی مصرف بهینه برق

نشست هم اندیشی اعضای انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی و اعضای دبیرخانه جشنواره ملی «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» در شرکت توانیر برگزار شد.

نشست هم اندیشی فعالان نمایش عروسکی و دبیرخانه جشنواره نمایش عروسکی مصرف بهینه برق

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، در این هم اندیشی که در جهت همکاری به منظور برگزاری هرچه بهتر نخستین دوره جشنواره ملی «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» تشکیل شد، دو طرف در خصوص توسعه همکاری ها به تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، در این نشست  چگونگی حضور فعال و پرشور  اعضای انجمن صنفی سراسری نمایشگران عروسکی در  جشنواره «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست هم اندیشی، رئیس انجمن نمایشگران عروسکی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جشنواره «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» گفت: ممکن است با توجه به محوریت موضوعات آثار در این جشنواره، در ابتدای امر کار کمی دشوار به نظر برسد، اما با کلید خوردن این جشنواره، راه هموارتر و استقبال هنرمندان برای شرکت در این جشنواره در دوره های بعدی بیشتر و چشمگیرتر خواهد شد.

هما جدیکار افزود: نمایش عروسکی می تواند در شخصیت پردازی و شخصیت سازی کمک شایانی کند.

همچنین «روح اله حمیدیان» معاون روابط عمومی توانیر نیز با استقبال از توسعه همکاریها با این انجمن یادآور شد: در سال جاری با تدوین برنامه ای جامع، ماموریت های ملی به شرکت های تابعه و زیرمجموعه شرکت توانیر ابلاغ و در این زمینه 5 جشنواره نیز تعریف شد که از آن جمله «نمایش عروسکی مصرف بهینه برق» است.

وی با بیان این که جشنواره ملی «نمایش عروسکی مصرف بهینه  برق» قرار است به میزبانی توزیع برق لرستان برگزار شود، اظهار داشت: این جشنواره می تواند در شخصیت پردازی و تولید محتواهای جدید مبتنی بر آموزه های مدیریت مصرف برق و ترویج فرهنگ مصرف بهینه برق  موثر باشد.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد دو طرف علاوه بر همکاری در برگزاری جشواره نمایش عروسکی مصرف بهینه برق، در زمینه سایر جشنواره های مرتبط از جمله جشواره قصه گویی نیز نشستهای مشترکی را برگزار کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه