English

«سینما، پرتره» از ۲۱ مرداد به سینمای هنروتجربه می آید

سری اولِ «سینما، پرتره» از روز شنبه ۲۱ مرداد تا پنج‌شنبه ۲۶ مرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

«سینما، پرتره» از ۲۱ مرداد به سینمای هنروتجربه می آید

به گزارش خبرگزاری موج، در ادامه‌ نمایش‌های ویژه‌ی فیلم‌های هنری و تجربی، سری اولِ «سینما، پرتره» از روز شنبه ۲۱ مرداد تا پنج‌شنبه ۲۶ مرداد در پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد.

این رویداد به نمایش مستندهای جذاب و دیدنی درباره‌ی سینماگران بزرگ تاریخ سینما اختصاص خواهد داشت.

هر روز از ساعت ۱۹ این مستندها به نمایش در خواهد آمد و پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی اثر، در کنارِ گفتگو درباره‌ی چهره‌ی سینمایی مورد بحث، با امیر قادری و همراهی سینماگران نام‌آشنا برگزار می‌شود.

در این رویداد فیلم‌های مستندِ کمیابِ «فیلنی هرگز پایان نمی‌یابد» به کارگردانی یوجینو کاپوچو، مستند «جانگو و جانگو – سرجو کوربوچی» به کارگردانی لوکا رنا، مستند «روح پیتر سلرز» به کارگردانی پیتر مداک، مستند «لینچ- اوز» به کارگردانی الکساندر او فیلیپ، مستند «فورمن در برابر فورمن» به کارگردانی هلنا ترشتیکوا و یاکوب هینا و مستند «چشمان اورسن ولز» به کارگردانی مارک کوزینز با زیرنویس فارسی، به نمایش در می‌آیند.

فریدون جیرانی، بهروز افخمی، احمد الستی، فرزاد موتمن و علیرضا رئیسیان به عنوان کارشناسان مهمان در این نشست‌ها حضور خواهند یافت.

حضور در این رویداد برای علاقمندان آزاد و رایگان است. علاقمندان برای رزرو صندلی می‌بایست در باشگاه مخاطبان هنر و تجربه به آدرس https://honartajrobeh.ir/club/ ثبت‌نام کنند و کد مخصوص رزرو صندلی در سینماتیکت را دریافت نمایند. پس از دریافت کد، با مراجعه به سایت سینماتیکت صندلی خود را انتخاب کرده و در محل درج کد تخفیف، کد دریافتی را وارد کنند.

جدول زمان‌بندی نمایش فیلم‌ها به شرح زیر است:

شنبه ۲۱ مرداد/ فیلم فیلنی هرگز پایان نمی‌یابد

یکشنبه ۲۲ مرداد/ جانگو و جانگو – سرجو کوربوچی

دوشنبه ۲۳ مرداد/ روح پیتر سلرز

سه شنبه۲۴ مرداد/ چشمان اورسن ولز

چهارشنبه ۲۵ مرداد/ فورمن در برابر فورمن

پنج شنبه ۲۶ مرداد/ لینچ- اوز

این رویداد توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با همکاری مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، جشنواره سینماحقیقت، وبسایتِ کافه سینما و پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه