English

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تلویزیونی مستند

دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال اثر به هفتمین دوره از این رویداد در بخش‌های «فیلم مستند»، «عکاسی» و «مستندنگاری» اطلاع داد.

تمدید مهلت شرکت در جشنواره تلویزیونی مستند

به گزارش خبرگزاری موج، زمان ثبت‌نام و ارسال اثر در بخش‌های « فیلم مستند »، «عکاسی» و «مستندنگاری» هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد.

با اعلام دبیرخانه جشنواره تلویزیونی مستند، بنا بر استقبال مستندسازان، عکاسان و خبرنگاران از بخش‌های فیلم مستند، عکاسی و مستندنگاری و درخواست آنان، زمان ثبت‌نام و ارسال اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره تلویزیونی مستند تا آخر مرداد ماه تمدید شد.

سامانه ثبت‌نام جشنواره در ساعت ۲۴ سه‌شنبه ۳۱ مردادماه بسته شده و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مستندسازان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های فیلم مستند و مجموعه مستند برای شرکت در این رویداد ارسال کنند. هم‌چنین عکاسان فعال در حوزه عکاسی مستند نیز می‌توانند با ارسال آثار خود در این رویداد ملی شرکت کنند و بخش مستندنگاری نیز پذیرای گزارش‌های مستند خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه‌ای خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال اثر به جشنواره تلویزیونی مستند، پیشتر ۱۵ مرداد ماه اعلام شده بود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس https://festdoctv.com مراجعه کنند.

هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با انتشار فراخوان در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری آغاز به کار کرده و به دبیری یاسر فریادرس شهریورماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه