English

آخرین وصیت حمید منوچهری چه بود؟

مدیر رادیو نمایش از آخرین لحظات و وصیت استاد حمید منوچهری، پیشکسوت عرصه دوبله و رادیو گفت.

آخرین وصیت حمید منوچهری چه بود؟

به گزارش خبرگزاری موج، محسن سوهانی، مدیرکل هنر‌های نمایشی رادیو و رادیو نمایش درباره آخرین خاطرات و توصیه‌های استاد حمید منوچهری گفت: هرچه از کرامت و حسن خلق و بزرگی استادِ عزیز بگویم کم است. ایشان به حرفه‌شان عشق می‌ورزید و تا آخرین لحظات عمر پربرکتشان با جدّیت پیگیر کار بودند. استاد منوچهری و ما امید داشتیم که از بستر بیماری بلند شوند و اثر جدیدی را شروع کنند. 

سوهانی ادامه داد: حتی در تخت بیمارستان هم به انتخاب هنرپیشه برای گوینده مجموعه نمایشی فکر می‌کردند. هرچه از کرامت و حسن خلق استاد بگوییم کم است. ایشان تکیه کلامش این بود، «مولا یارت باشد» و به‌گونه راستین پیرو مرام و مسلک مولا علی (ع) بودند.

مدیر رادیو نمایش درباره توصیه‌های استاد منوچهری گفت: لحظه به لحظه بودن با ایشان خاطره است. طبق آخرین تصویری که از استاد منوچهری در تخت بیمارستان به یاد دارم، که باوجود اینکه سخت نفس می‌کشیدند و سخت صحبت می‌کردند، اما همچنان دست مرا می‌گرفتند و وصیت می‌کردند، که پیگیر کار‌ها باشیم. پیگیر سامان‌دهی جوان‌تر‌ها باشیم. ایشان انسانی نو دوست و دگرخواه بودند. بسیار خداجو و عارف مسلک بودند. روحشان شاد باشد.

 

بیشتر بخوانید:

پیکر مرحوم حمید منوچهری فردا به خاک سپرده می‌شود

حمید منوچهری پیشکسوت دوبله ایران درگذشت

تشییع پیکر حمید منوچهری

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه