English

تغییر نام "جشن خانه سینما" به "جوایز سالانه‌ی سینمای ایران"

فرهاد توحیدی بعنوان دبیر بیست و دومین دوره‌ی اهدای جوایز سالانه‌ی سینمای ایران انتخاب و نام "جشن خانه سینما" به "جوایز سالانه‌ی سینمای ایران" تغییر کرد.

تغییر نام "جشن خانه سینما" به "جوایز سالانه‌ی سینمای ایران"

به گزارش خبرگزاری موج، در بخشی از متن اعلام انتخاب فرهاد توحیدی که از سوی محمد مهدی عسگرپور هیات رئیسه خانه سینما امضاء شده، چنین آمده است: «همه‌گیری کرونا و خانه نشینی، خاموشی تالارهای سینما، تعطیل هیاهوی شیرین تولید و آن زندگی‌های سرشار در پس و پیش دوربین‌های فیلمبرداری با همه مهابتی که در هیأتِ مرگ داشت، حریف زندگی، حریف روشنایی‌های شهر نبود. سینما باید از جا بر می‌خاست. کورباش، دورباش‌ها و توفان‌های کوچک‌تر نیز از سر خواهند گذشت. سینما تجلی زندگی است. آینه‌ای است پیش روی همگان. صفت آینه، بازنمایی است. آینه، خوب و بد، زیبا و زشت را به میزان واقعیت می‌تاباند. آینه به دستور رفتار نمی‌کند. غبار می‌گیرد، ترک می‌خورد، می‌شکند اما حقیقت را در پاره‌های خود تکرار می‌کند. می‌خواهیم از آینه غبار برگیریم. می‌خواهیم به تکریم آینه بنشینیم. می‌خواهیم سینما زنده بماند. سینما که صاحبان اصلی آن مردمانند.

از پس فترتی چهارساله و در تقارن سی سالگیِ تولد خانه سینما، غبار روبی از سنت رقابت سالانه تولیدات سینمای ایران و نیز برگزاری آیین‌های سی سالگی خانه سینما را به شما و همکارانتان می‌سپاریم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه