English

«راهنمای تاب آوری» بازنشر شد

ترجمه کتاب «راهنمای تاب آوری» نوشته جنین والدمن و پاول زد جکسون توسط انتشارات پویش مدام منتشر و راهی بازار نشر شد.

«راهنمای تاب آوری» بازنشر شد

به گزارش خبرگزاری موج، کتاب «راهنمای تاب آوری» نوشته جنین والدمن و پاول زد جکسون به تازگی با ترجمه فرشید عبدی توسط انتشارات پویش مدام منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب که از مجموعه کتاب‌های کوچک مدیریت است خودآموزی شامل نکات، ابزارها و تکنیک‌هایی است که افراد با مطالعه آن بتوانند هنگام سختی‌ها و مواجهه با مشکلات هرچه زودتر به حالت اولیه خود بازگردند.

فرشید عبدی استاد دانشگاه، مشاور، نویسنده و پژوهشگر در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری است. وی به عنوان استاد دانشگاه و مشاور تاکنون ۳۰ کتاب و نزدیک به ۱۰۰ مقاله منتشر کرده است همچنین «مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری» را تأسیس کرده است.

در معرفی کتاب آمده است:

درختان را در هنگام تندباد دیده اید؟ برخی از آنها در معرض طوفان بلافاصله می‌شکنند و نابود می‌شوند اما برخی دیگر هرچقدر وزش باد و طوفان سهمگین باشد، اگرچه شدت آن را حس می‌کنند اما نمی‌شکنند. ریشه کن نمی‌شوند، تاب می‌آورند و قوی‌تر می‌شوند؛ هرچه خشک‌تر، شکننده‌تر و هرچه انعطاف پذیرتر، تاب آورتر! در مورد فلزات و مواد نیز همین طور است، اما انس‌ها چطور؟ تیم‌ها و سازمان‌ها چطور؟ ما در معرض استرس‌ها، حوادث، نگرانی‌ها و خسارت‌های بزرگ هستیم و با طوفان‌ها و تندبادهای بی شماری مواجه می‌شویم.

آیا نیازمند ظرفیت بازگشتن از دشواری پایدار و ادامه دار و توانایی ترمیم خویشتن نیستیم؟ آیا نمی‌خواهیم نجات پیدا کنیم؟ آیا نمی‌خواهیم پس از طوفان قوی‌تر و توانمند تر ادامه دهیم؟ پاسخ چنین دغدغه‌های عظیمی در تاب آوری نهفته است.

این کتاب علی رغم حجم کمی که دارد به سوالات زیادی در خصوص تاب آوری پاسخ می‌دهد؛ تاب آوری چیست؟ کدام منابع درونی شماو سازمان تان به افزایش تاب آوری کمک می‌کند؟ تاب آوری چه دشمنانی دارد؟ هزینه‌های نداشتن تاب آوری برای افراد و سازمان‌ها چیست؟ چگونه می‌توانید میزان تاب آوری خود را بسنجید؟ چهار بعد تاب آوری کدام اند؟ برای افزایش تاب آوری چه ابزارهایی در دسترس داریم؟ ارتباط کمال گرایی با تاب آوری چیست؟ چگونه تیم‌ها و سازمان‌ها تاب آور شوند؟

بنابراین گستره‌ای از مدیران و کارشناسان و کارآفرینان باید توان تاب آوری خود را افزایش دهند و لازم است با مفاهیم و ابزارهای تاب آوری آشنا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه