English

«هم رزم» امشب در کنداکتور شبکه مستند

هم‌زمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران مستند «هم‌رزم» به تهیه‌کنندگی امیرحسین نوروزی و کارگردانی مسعود دهنوی به روی آنتن شبکه مستند می رود.

«هم رزم» امشب در کنداکتور شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری موج، مستند «هم‌رزم» به کارگردانی مسعود دهنوی محصول مشترک گروه مستند روایت فتح و شبکه مستند سیما روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه از شبکه مستند به روی آنتن می‌رود.

هم‌زمان با سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران مستند «هم‌رزم» به تهیه‌کنندگی امیرحسین نوروزی و کارگردانی مسعود دهنوی محصول مشترک گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح و شبکه مستند سیما روز چهارشنبه 31 خردادماه ساعت 20 از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

 

بیشتر بخوانید:

ساده، قوی، ایرانی مثل چمران

اینفوگرافیک/زندگی نامه شهید چمران

 

مسعود دهنوی با اشاره به اینکه در این مستند سعی شده تا به زوایای جدیدی از مبارزات شهید چمران پرداخته شود افزود: در اصل انتخاب نام همرزم برای یادآوری این بود که مقام معظم رهبری همرزم شهید چمران بودند و متأسفانه سال‌هاست که با بی‌انصافی نقش ایشان در شکل‌گیری و مدیریت ستاد جنگ‌های نامنظم نادیده گرفته شده‌بود. این در حالی است که آیت‌الله خامنه‌ای و شهید چمران با هم ستاد را اداره می‌کردند.

امیرحسین نوروزی تهیه‌کننده اثر نیز با بیان اینکه مخاطب آثاری این چنینی در درجه اول کسانی‌آند که خود را در مواجه با امتحان و آزمایش مسئولیت لشکری و کشوری قرار می‌دهند گفت: هر مسئولی دوست دارد نیرویی چون نیروهای چمران‌ها داشته باشد و بادیدن فیلم متوجه خواهد شد شرط اول آن مسئولی شبیه چمران‌ها و حاج قاسم‌ها شدن است.

مسعود دهنوی کارگردان این مستند آثاری چون قطعه 19، یدالله، من با مهدی میرم، ماهر، مجموعه‌ی مادری، مرگ روشن و چشم امید را در کارنامه دارد.

همچنین از مستندهای تولید شده توسط امیرحسین نوروزی می‌توان به مستند های " پُل" ، "ساعت 6 به وقت واشنگتن" و " سربازی" اشاره کرد.

مستند «هم‌رزم» در 47 دقیقه با نگاهی متفاوت به موضوع ستاد جنگ‌های نامنظم پرداخته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه