English

فوتبالی‌های خارجی چگونه در ایران زندگی می‌کنند؟

شبکه مستند مجموعه پنج قسمتی «فوتبال ایرانی» از پنج ستاره خارجی شاغل در لیگ ایران را از امشب به روی آنتن می‌برد.

فوتبالی‌های خارجی چگونه در ایران زندگی می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری موج، مجموعه مستند «فوتبال ایرانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی میرتیموری جدیدترین تولید شبکه مستند سیماست که از امشب پخشش در تلویزیون آغاز می‌شود. این مستند جمعه ها ساعت ۲۰ به روی آنتن می رود.

مهدی میرتیموری، تهیه کننده و کارگردان این مستند درباره سوژه کارش توضیح داد و گفت: در این مجموعه پنج قسمتی سراغ پنج بازیکن برتر لیگ ایران در سال‌های اخیر رفتیم و زندگی شخصی و فوتبالی آنها را به تصویر کشیدیم. تولید این مستند سه سال پیش آغاز شد. در آن روزها بنا به دلایلی سخت‌گیری‌های زیادی برای ورود بازیکنان خارجی به لیگ ایران انجام می‌شد و شاید همین اتفاق باعث شد که پس از آن فوتبالیست‌های بهتری به کشورمان بیایند.

وی ادامه داد: در مجموعه مستند «فوتبال ایرانی» سراغ پنج ستاره لیگ فوتبال کشورمان رفتیم. بازیکنانی که در تیم‌های باشگاهی خود موثر بودند. رادوشویچ، گورگی گولسیانی، گادوین منشا، آیاندا پاتوسی و هروویه میلیچ پنج بازیکنی‌اند که در این مستند سراغشان رفتیم و زندگی‌شان در ایران به نمایش گذاشتیم. 

او خاطرنشان کرد: در این پنج قسمت پای سخنان بازیکنان نشستیم. آنها درباره زندگی در ایران و انتخاب لیگ کشورمان صحبت کرده و درباره آداب و رسوم ایرانیان اظهارنظر می‌کنند. همچنین در بخش دیگری از این مستند وارد زندگی فوتبالی آنها در باشگاه و تمرینات می‌رویم. 

این مستندساز درباره همراهی بازیکنان برای ساخت این مستند اظهار کرد: خوشبختانه همراهی خوبی از سوی بازیکنان صورت گرفت و آنها اجازه دادند که وارد زندگی شخصی‌ و ورزشی‌شان بشویم و به راحتی با آنها حرف بزنیم. این مستند تجربه جدیدی برایم بود و برای نخستین بار بود که مستند ورزشی می‌ساختم. عمده تجربیات قبلی ام مستندهای اجتماعی بودند و به این حوزه علاقه زیادی دارم، با این حال احساس می‌کنم که مخاطب از دیدن مستندهای فوتبالی و ورزشی لذت بیشتری می‌برد و حالش بهتر است. به همین دلیل ساخت مستند در این فضا را ادامه خواهم داد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی