English

صدور معرفی‌نامه های فعالان قرآنی برای صندوق اعتباری هنر برخط شد

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر از «امکان دریافت معرفی نامه برخط» برای اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور خبر داد .

صدور معرفی‌نامه های فعالان قرآنی برای صندوق اعتباری هنر برخط شد

به گزارش خبرگزاری موج، امیر رسولی مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر با اعلام با اشاره به جزئیات نحوه آماده سازی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم از لحاظ فناوری اطلاعات برای صدور معرفی‌نامه های برخط، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اتصال سامانه عضویت صندوق اعتباری هنر به سامانه‌های برخط معاونت‌های مطبوعاتی و قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از این پس متقاضیان عضویت در صندوق با وارد کردن شماره معرفی‌نامه در پروفایل عضویت صندوق، می‌توانند ب هصورت برخط اطلاعات معرفی نامه خود اعم از تصویر، شماره و تاریخ معرفی‌نامه را ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش تر متقاضیان عضویت می‌بایست معرفی‌نامه و سایر اطلاعات آن را به صورت فیزیکی دریافت کرده و پس از اسکن آن در سامانه بارگذاری می‌کردند که پس از کارشناسی و انجام استعلامات مورد نیاز مورد تأیید و یا عدم تأیید قرار می‌گرفت.

 

تأکید بر دقت و سرعت در فرآیند ثبت نام اعضا

مدیر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر ادامه داد: با برخط شدن دریافت معرفی‌نامه این فرایند به صورت سیستمی انجام و به محض دریافت و بررسی برخط، مورد تأیید قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکان دریافت برخط معرفی‌نامه برای اصحاب رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور، از این پس متقاضیان عضویت در صندوق هنر بدون حضور فیزیکی، فرآیند ثبت نام آنها با دقت و سرعت بیشتر انجام خواهد شد.

 

صدور معرفی‌نامه های برخط

رسولی در ادامه سخنان خود از پذیرش بیش از سه هزار معرفی نامه از این طریق خبر داد و گفت: در برنامه توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات صندوق اعتباری هنر، اتصال سیستمی به تمامی سازمان‌های همکار و ذیربط وزارت فرهنگ و ارشاد و اسلامی و مکانیزه شدن فرآیندها در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه