English

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نهضت مقاومت امروز پس از چهار دهه به ثمر می رسد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئله فلسطین از اهداف اصلی نهضت امام خمینی(ره) دانست، گفت: امروز شاهد به ثمر رسیدن مسیر مقاومت هستیم.

نهضت مقاومت امروز پس از چهار دهه به ثمر می رسد

به گزارش خبرگزاری موج،محمدمهدی اسماعیلی در جشن مقاومت و رونمایی از فراخوان دور دوم جایزه جهانی ادبیات فلسطین که با حضور مهمانان داخلی و خارجی و فعالان حوزه مقاومت در غرفه کوشک نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، افزود: اتفاقاتی که چند روز قبل رخ داد و رژیم صهیونیستی محکوم به شکست و خواهان آتش بس شد، یک پیروزی بزرگ برای مقاومت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مسئله فلسطین از اهداف اصلی نهضت امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: در چهار دهه کم نبودند طعنه زنانی که ما را شماتت می کردند و طرفداران مقاومت روزهای سخت و غریبانه حتی در بین گروه های اسلامی داشتند، برخی اسلحه را کنار گذاشتند و زیتون در دست گرفتند و سمت رژیم اسراییل رفتند اما نیروهای مقاومت قهرمانه در کران باختری جواب آنان را دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص جایزه جهانی فلسطین نیز گفت: سال گذشته اختتامیه دوره اول جایزه جهانی ادبیات فلسطین در لبنان برگزار شد و به کتاب های خوبی دست پیدا کردند.

اسماعیلی افزود: خدا را شاکریم که دوره اول جایزه جهانی فلسطین به خوبی اجرا شد؛ در وهله اول که کار به اهداف ترسیمی رسید؛ مشکل به نظر می رسید، اما با اخلاص نیروهای جهادی این کار به بهترین صورت در لبنان و حوزه جهان عرب با مشارکت بخش های مختلف اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه روز گذشته(یکشنبه) میثم نیلی توضیحاتی در خصوص برگزاری دوره اول جایزه فلسطین به مقام معظم رهبری ارائه داد که مورد رضایت ایشان قرار گرفت، ابراز امیدواری کرد: رونمایی از روند مرحله دوم این جایزه در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) منشا خیر و برکت باشد و بتوانیم این کار را جلو ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه