English

رهبر انقلاب چه کتاب‌هایی از نمایشگاه کتاب خریداری کردند؟

رهبر معظم انقلاب در بازدید از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، چهار کتاب از نشر معارف خریداری کردند.

رهبر انقلاب چه کتاب‌هایی از نمایشگاه کتاب خریداری کردند؟

به گزارش خبرگزاری موج از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر انقلاب، روز گذشته در بازدید از نمایشگاه کتاب، چهار کتاب با عناوین «قاره سبز»، «ستاره‌ها چیدنی نیستند»، «سواد مطالبه» و «داعشی‌های کراواتی» را خریداری کردند.

رهبر انقلاب صبح روز گذشته با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند و در این بازدید ضمن گفت‌وگو با ناشران و فعالان عرصه کتاب و قلم، در جریان تازه‌های نشر قرار گرفتند.

ایشان سپس از غرفه انتشارات «نشر معارف» چند عنوان کتاب را بررسی و این چهار عنوان کتاب را خریداری کردند.

«قاره سبز» نوشته مریم نقاشان، «ستاره‌ها چیدنی نیستند» که برگرفته از زندگی یک دختر آمریکایی است به قلم محمدعلی حبیب‌اللهیان، «سواد مطالبه» نوشته محسن مهدیان‌ و «داعشی‌های کراواتی» نوشته سیدهاشم میرلوحی است.

به گفته مسعود پیرمرادیان مدیر مسوول دفتر نشر معارف، حضرت آقا از ساعت ۸ صبح وارد نمایشگاه شدند و بیش از سه ساعت در نمایشگاه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ما کتاب‌هایی را که مرتبط با جهاد تبیین است، خدمت رهبر معظم انقلاب معرفی کردیم، تصریح کرد: کتاب «خود خدا» با موضوع رضاشاه و «خدازاده» به موضوع مقابله با تطهیر پهلوی و «صعود ۴۰ ساله» با موضوع دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر آثاری بود که نظر رهبری را به خود جلب کرد و درباره مؤلف آنها از ما پرسیدند.

پیرمرادیان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به تیراژ کتاب‌ها هم توجه داشتند، گفت: ایشان سوال کردند که خیلی تعداد عناوین شما متنوع و زیاد بود که گفتم حدود هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب داریم که برای رهبر انقلاب، کثرت موضوع جالب بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه