English

مدیران معاونت مطبوعاتی به رسانه‌ها در نمایشگاه کتاب پاسخگو هستند

مدیران کل رسانه‌های داخلی و خارجیِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در بخش ویژه نشریاتِ سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، پاسخگوی بازدیدکنندگان به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهند بود.

مدیران معاونت مطبوعاتی به رسانه‌ها در نمایشگاه کتاب پاسخگو هستند

به‌گزارش خبرگزاری موج، ایمان شمسایی ـ مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ـ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ فردا (دوشنبه) ۲۵ اردیبهشت ماه در بخش نشریات سی و چهارمین نمایشگاه کتاب واقع در ورودی ورودی ۱۳ و ۱۵ شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) جنب غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی، پاسخگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد بود.

علیرضا شیروی، مدیرکل رسانه‌های خارجی نیز روز سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) با علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب دیدار خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، امسال با همکاری ستاد برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۴ نشریه تخصصی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، کودکان و نوجوان در بخش نشریاتِ سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران، حضور دارند.

مطابق هماهنگی‌های به‌عمل آمده، بخش ویژه نشریاتِ نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع در شبستان اصلی مصلی تهران دایر شده و پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و رسانه است.

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا (۳۰ اردیبهشت  ماه) در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه