English

عرضه «آواتار ۲» در دیزنی پلاس

«آواتار ۲» ساخته جیمز کامرون یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سینمایی در همه دوران، اواخر سال جاری میلادی در دیزنی پلاس عرضه می‌شود اما اکنون تاریخ انتشار مشخصی برای آن وجود ندارد.

عرضه «آواتار ۲» در دیزنی پلاس

به گزارش خبرگزاری موج؛ «آواتار: راه آب» که اکنون با فروش چشمگیر در گیشه‌های جهان بیش از نیم میلیارد دلار سود نصیب دیزنی کرده، مانند فیلم اصلی، به گونه‌ای طراحی شده که در بزرگترین صفحه نمایش ممکن دیده شود.

آواتار اصلی(قسمت نخست) که به مدت ۳۴ هفته (دقیقاً ۲۳۴ روز) بر روی پرده سینما ها بود همچنان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است.

گر چه دومین فصل آواتار به میزان فیلم اصلی فروش نداشت، اما بیش از ۲ میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت و همچنان بر روی پرده سینماهاست و در بیشتر آنها به یک نمایش در روز می‌رسد.

آواتار ۲ به صورت دیجیتالی و از طریق «آمازون پرایم» (Amazon Prime) و دیگر پلتفرم‌های درخواستی در دسترس بوده و هزینه خرید آن ۱۹.۹۹ دلار است.

تاریخ انتشار فیلم در قالب‌های ۴K Ultra HD، Blu-ray و DVD هنوز اعلام نشده است. حتی برای پیش‌سفارش در دسترس نبوده و مشخص نیست دقیقا چه در دیزنی پلاس عرضه می‌شود.

«آواتار: راه آب» بزرگ‌ترین دنباله تاریخ سینما در بیست و یکمین دوره جوایز سالانه انجمن جلوه‌های تصویری آمریکا (VES) ۹ جایزه را از آن خود کرد.

این فیلم ۲ ماه گذشته با سبقت پیشی گرفتن از تایتانیک به عنوان سومین فیلم پرفروش همه دوران تاریخ سینما شناخته شد.

دیزنی و موسسه قرن بیستم حدود ۴۶۰ میلیون دلار برای تولید و تبلیغ «آواتار: راه آب» هزینه کرده‌اند. این دنباله با تاخیری طولانی در ماه دسامبر اکران شد و همچنان بر روی پرده سینماهاست.

 

بیشتر بخوانید:

آواتارها از کجا زاده شدند و چه داستانی را دنبال می‌کنند؟!

فیلم آواتار ۲ با فروش جهانی ۲ میلیاردی شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه